To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Kielce: Zakup i dostawa: zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych, mankietów ciśnieniowych jednorazowego użytku, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów, kapilar, krążków do aparatu NYCOCARD
Numer ogłoszenia: 402106 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171025 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych, mankietów ciśnieniowych jednorazowego użytku, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów, kapilar, krążków do aparatu NYCOCARD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Pakiet nr1- Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe Pakiet nr2- Mankiety ciśnieniowe 1x użytku Pakiet nr3- Zamknięty system nawilżania tlenu Pakiet nr4- Testy, kapilary, krążki do aparatu NYCOCARD Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów, wszystkich pozycji w nim umieszczonych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV (33141642-2-akcesoria do drenażu; 33140000-3 materiały medyczne; 33141000-0-jednorazowe niechemiczne art. medyczne i hematologiczne; 33124130-5 wyroby diagnostyczne) Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1- pakiet. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt, ulotkę), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28162 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med Ltd., ul. Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21722
- Oferta z najniższą ceną: 21722 oferta z najwyższą ceną: 21722
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mankiety ciśnieniowe 1x użytku
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Billmed Sp.z o.o., ul. Krypska 24/1, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4640
- Oferta z najniższą ceną: 4640 oferta z najwyższą ceną: 4640
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zamknięty system nawilżania tlenu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp.z o.o., Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1800
- Oferta z najniższą ceną: 1800 oferta z najwyższą ceną: 1800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- Dostawy artykułów medycznych (m.in. introduktory, linie infuzyjne, zestawy do znieczuleń, cewniki)
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.