eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceStacja dializ Nr sprawy-43/PN/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Gliwice: Stacja dializ Nr sprawy-43/PN/09
Numer ogłoszenia: 402132 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kościuszki 29, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 82 21, faks 0-32 231 46 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stacja dializ Nr sprawy-43/PN/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa pododdziału dializ wraz z budową rampy zewnętrznej w segmencie C budynku Szpitala..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 25 000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont kapitalny obiektu budowlanego lub jego części (budynek mieszkalny, mieszkalno-użytkowy, użytkowy za wyjątkiem produkcyjno-przemysłowych, biurowy) o powierzchni objętej robotami co najmniej 250 m2 oraz zakres zamówienia obejmował co najmniej roboty konstrukcyjne, ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 5-ciu zamówień o których mowa powyżej, w tym: co najmniej 3 zamówienia realizowane w obiektach służby zdrowia, w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 1 000 000 zł oraz co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 500 000 zł ; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wykaz osób, które będą pełnić obowiązki kierowników robót odpowiednich branż ; dokumenty stwierdzające, że osoba pełniące po stronie wykonawcy obowiązki kierownika robót danej branży, posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót oraz potwierdzenie aktualnego wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Sp. z o.o. - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów ul. Kościuszki 29 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski Sp. z o.o. - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów ul. Kościuszki 29 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.