Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Warszawa: Świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do programów ORACLE
Numer ogłoszenia: 40221 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do programów ORACLE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do programów ORACLE: Oracle Database Enterprise Edition - Procesor Perpetual (CSI 17422922) 14 licencji 2. Oracle Real Application Clusters One Node - Procesor Perpetual (CSI 17736045) 12 licencji 3. Exadata Storage Server Software - Disk Driver Perpetual (CSI 17736045) 36 licencji 4. Oracle Database Enterprise Edition - Procesor Perpetual (CSI 17736045) 4 licencje 5. Oracle Standard Editio One - Named User Plus Perpetual (CSI 14094033) 5 licencji 6. Oracle Database Enterprise Edition - Procesor Perpetual (CSI 14235952) 4 licencje 5. Oracle Database Enterprise Edition - Named User Plus Perpetual (CSI 15426980) 25 licencji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORACLE POLSKA Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 542111,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 531785,72
Oferta z najniższą ceną: 531785,72 / Oferta z najwyższą ceną: 531785,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach wykonywania zadań statutowych wykorzystuje system bazodanowy Oracle, który jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie danych wykorzystywanych przez System Obsługi Klienta, System Hydrologii, system audytu wewnętrznego Audit Pro oraz System Telemetrii. System Oracle umożliwia przechowywanie i udostępnianie danych, przeznaczonych dla szeregu klientów strategicznych, jak: jednostki gospodarki morskiej, energetyka, budownictwo, administracja centralna, wojewódzka i lokalna, wojska lądowe, marynarka wojenna, służby ratownicze, centra kryzysowe i wiele innych podmiotów. Z uwagi na fakt, że IMGW jest zobowiązany do zapewnienia niezakłóconej ciągłości działania wymienionych wyżej systemów, konieczne jest przedłużenie asysty technicznej dla systemu Oracle. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle (Oracle Database Enterprise Edition) w następującym zakresie: Prawo do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie w korzystaniu z produktów: a) Dostawa nowych wersji oprogramowania, wydań uzupełniających oraz poprawek programistycznych bez dodatkowych opłat licencyjnych, b) Świadczenie pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej lub telefonicznej w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim przez dział Asysty Technicznej Oracle Polska oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim, c) Zapewnienie elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie na życzenie Zamawiającego dostarczał nośniki z najnowszymi, udoskonalonymi, rozpowszechnianymi wersjami programów w terminie do 30 dni liczonych od daty otrzymania przez wykonawcę zapotrzebowania na wskazaną wersję programu. Firma Oracle Polska Sp. z o.o. jest jedynym licencjonowanym podmiotem upoważnionym przez Oracle Corporation do zapewnienia świadczenia usług wsparcia technicznego do oprogramowania ORACLE na terenie Polski, w tym aktualizacji oprogramowania tych produktów, a tym samym jest jedynym wykonawcą asysty technicznej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni (m. in. Chillery, upsy, itp.) IFPS.
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.