Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Wrocław: Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych
Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części:
Część I: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 5,
Część II: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 94,36
Część III: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 36
Numer ogłoszenia: 40224 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części: Część I: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 5, Część II: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 94,36 Część III: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 36.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części. Zakres rzeczowy: remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco - 6.000m2; układanie masy na powierzchni ponad 10 m2- 6.700 m2; remont cząstkowy emulsją i grysami -350 Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni - 1.200 m2; remont podbudowy z kruszywa: rozebranie podbudowy -100 m2, wykonanie warstwy odcinającej -50 m2;wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- 100 m2;remont poboczy: uzupełnianie i utwardzenie poboczy - 4000 m2, ścinka zawyżonych poboczy- 4.000 m2;remont elementów ulic:rozebranie chodników-120 m2, rozebranie krawężników- 80 m, rozebranie obrzeży- 60 m, przełożenie nawierzchni chodnika-80 m2, ustawienia krawężników -120 m, ustawienie obrzeży-50m, ułożenie ścieków-90 m;ułożenie kostki brukowej - 40 m2; remont elementów odwodnienia:regulacja pionowa wpustów ulicznych - 12 szt, regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej - 3 szt; remont studzienek z wymianą kratek ściekowych - 10 szt.; remont studzienek z wymianą wpustu ściekowego - 4 szt; remont studni rewizyjnej z kompletną wymianą włazu - 1szt; rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 380 m; ustawienie barier jednostronnych przekładkowych -150 m, ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych - 180 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 22.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące 00/100 ) odpowiednio dla : CZĘŚĆ I : 8.000,00 PLN ( słownie złotych : osiem tysięcy 00/100 ) CZĘŚCI II : 4.000,00 PLN ( słownie złotych: cztery tysięcy 00/100 ) CZĘŚCI III : 10.000,00 PLN ( słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy :a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d) gwarancjach bankowych ; e) gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. I. Potencjał ekonomiczno-finansowy : posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 70.000 zł dla każdej części; II. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 1)osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych a) minimalna liczba osób : 1 dla każdej Części, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy remontach nawierzchni dróg - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku złożenia ofert na kilka części, dla każdej z części należy wskazać innego kierownika robót drogowych. III. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami i środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Minimalne wymagania dla każdej części : 1)Wytwórnia Mas Bitumicznych stacjonarna o wydajności min. 30 Mg/h *1) - 1 szt; 2) Mała wytwórnia przewoźna o min. wydajności 1 Mg/h *2) - 1 szt.; 3) Przecinarka z diamentowymi tarczami tnącymi ( do przycięcia krawędzi ) - 1 szt.; 4) Remonter natryskowy ( np. Patcher) - 1 szt.; 5) Lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt.; 6) Szczotka mechaniczna - 1 szt.; 7) Termos do przewozu masy - 1 szt.; 8) Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.; 9) Frezarka drogowa - 1 szt.; 10) Skrapiarka do bitumów - 1 szt.; 11) Koparko-ładowarka - 1 szt.; 12) Ścinarka lub równiarka - 1 szt.; 13) Ubijaki - 1 szt.; Środki transportu: 1) Samochód samowyładowczy zaopatrzony w plandekę - 1 szt.; 2) Samochód skrzyniowy - 1 szt.; 3) Samochód dostawczy - 1 szt. *1) W przypadku braku przez Wykonawcę własnej Wytwórni Mas Bitumicznych Zamawiający dopuszcza zakup masy od innego Wytwórcy *2) Wykonawca składając ofertę na 2 lub 3 części może dysponować 1 małą wytwórnią. IV. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) następujące rodzaje robót (dla każdej części) : - remont masą mineralno-asfaltową na gorąco w ilości nie mniejszej niż 5.000m2 - remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 4.000 m2 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podsta-wie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. I-IV muszą spełniać łącznie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2. ( poniżej ), na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art.24 ust.1 pkt1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej Wykonawcy. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień. 5. Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu. 6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 10. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 7 i 8 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 - 6 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie,
56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym .
Koszt 1 egz. SIWZ 20 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie, 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 1 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
- Odbudowa DP 2673S ul. Turystycznej w Wiśle w km 1+796 ÷ 1+856 wraz z murem oporowym wzdłuż potoku Łabajów.
- Budowa dróg gminnych nr 115549L i 105066L w miejscowościach Żółtańce i Weremowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.