Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa sieci komputerowych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE \e-Gdańsk - europejska metropolia on-linePublikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Popielarska Grażyna, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Popielarska Grażyna, Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3236127, fax +48 58 3236481, e-mail: g.popielarska@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa sieci komputerowych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE \e-Gdańsk - europejska metropolia on-line\. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miejski w Gdańsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zamówienie dotyczy: A. dostaw urządzeń aktywnych sieci, B. opracowania szczegółowego planu wdrożenia, C. wdrożenia i utrzymania infrastruktury sieciowej, D. szkoleń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: patrz: Sekcja III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 112 104,69 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późń. zm.), w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 3)Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat (tj. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa wdrożenia systemów firewall/router, w tym jedno z wdrożeń musi dotyczyć urządzeń firewall/router pracujących w klastrze. 4)Dysponują/posiadają co najmniej: a)autoryzacją producenta urządzenia dla oferowanych i dostarczonych urządzeń firewall/router, b)jedną osobę z umiejętnością konfigurowania oferowanych i dostarczonych urządzeń firewall/router , c)jedną osobę z umiejętnością konfigurowania routerów Cisco, będących w eksploatacji u Zamawiającego, d)jedną osobę z umiejętnością konfigurowania zarządzanych przełączników sieciowych 3Com, będących w eksploatacji u Zamawiającego, 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Oferują urządzenia o których mowa w Rozdziale I SIWZ zgodne z wymaganiami technicznymi SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 3) Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1, ppkt. 1) zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, pkt. 1, ppkt. 1), 2), 3), 5), 6). 4) Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1, ppkt. 2) zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, pkt. 1, ppkt. 4). 5) Ocena spełnienia określonego w pkt. 1, ppkt. 3) zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, pkt. 1, ppkt. 7). 6) Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1, ppkt. 4) zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt., 1 ppkt. 8) oraz oświadczenia pkt 6 złożonego w ofercie (formularzu ofertowym). 7) Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1, ppkt. 5) zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt.10 ppkt 1). 8) Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1 ppkt. 6 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt.1 ppkt.9 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą (wypełnionym formularzem oferty) zostały złożone przez Wykonawcę następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 1). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w np. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w np. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (tj. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, systemów firewall/router, z podaniem zakresu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch spośród wymienionych w wykazie prac (np. referencje), (wzór, załącznik nr 2). 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (wzór, załącznik nr 3) 9) Opis techniczny oferowanych urządzeń stanowiących Przedmiot Zamówienia (A), (co najmniej nazwę producenta urządzenia oraz model (typ) oferowanego urządzenia, opracowane wg. własnego wzoru. 10) Potwierdzenie wpłaty wadium. 11) Informacja adresowa Wykonawcy (wzór, załącznik nr 4).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wynagrodzenie płatne jest na rachunek Wykonawcy w terminie 21 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT, przy czym za datę terminowej płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 13:00, Siedziba Urzędu Miejskiego w Gdańsku, pokój nr 132 A (I piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; projekt dofinansowany ze środków UE \e-Gdańsk - europejska metropolia on-line\, który jest realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transmisji danych w postaci bezpiecznej i dyspozycyjnej sieci dostępowej WAN VPLS zgodnej z protokołem Ethernet
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Krobia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.