Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP)
Numer ogłoszenia: 402318 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa- podsektor rządowy/Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP) z podziałem na 18 zadań. Zakres zadań został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 9 520,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100), w tym na: zadanie 1 - 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100.); zadanie 2 - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100); zadanie 3 - 370,00 PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). zadanie 4 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100); zadanie 5 - 1 200,00PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); zadanie 6 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). zadanie 7 - 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 8 - 520,00 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 9 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100);. zadanie 10 - 120,00 PLN ( słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 11 - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 12 - 390,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 13 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100). zadanie 14 - 140,00 PLN (sto czterdzieści złotych 00/100) zadanie 15 - 700,00 PLN(siedemset złotych 00/100) zadanie 16 - 520,00 PLN (pięćset dwadzieścia złotych 00/100) zadanie 17 - 680,00 PLN (sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100) zadanie 18 - 590,00 PLN (pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 61 000,00 zł, na zadanie 2 - 39 000,00 zł, na zadanie 3 - 15 000,00 zł, na zadanie 4 - 49 000,00 zł, na zadanie 5 - 52 000,00 zł, na zadanie 6 - 19 000,00 zł, na zadanie 7 - 8 000,00 zł, na zadanie 8 - 22 000,00 zł, na zadanie 9 - 5 000,00 zł, na zadanie 10 - 3 000,00 zł, na zadanie 11 - 16 000,00 zł, na zadanie 12 - 5 000,00 zł, na zadanie 13 - 5 000,00 zł, na zadanie 14 - 6 000,00 zł, na zadanie 15 - 30 000,00 zł, na zadanie 16 - 22 000,00 zł, na zadanie 17 - 29 000,00 zł, na zadanie 18 - 25 000,00 zł, UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy /usługi winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy i musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 411 000,00, w tym: na zadanie 1 - 61 000,00 na zadanie 2 - 39 000,00 na zadanie 3 - 15 000,00 na zadanie 4 - 49 000,00 na zadanie 5 - 52 000,00 na zadanie 6 - 19 000,00 na zadanie 7 - 8 000,00 na zadanie 8 - 22 000,00 na zadanie 9 - 5 000,00 na zadanie 10 - 3 000,00 na zadanie 11 - 16 000,00 na zadanie 12 - 5 000,00 na zadanie 13 - 5 000,00 na zadanie 14 - 6 000,00 na zadanie 15 - 30 000,00 na zadanie 16 - 22 000,00 na zadanie 17 - 29 000,00 na zadanie 18 - 25 000,00 UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04- 470 Warszawa, budynek nr 2, pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04- 470 Warszawa, budynek nr 3, pok. 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa amortyzatora hydraulicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa amortyzatora hydraulicznego w ilości 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprężarki z pompą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprężarki z pompą w ilości 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koła nośnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koła nośnego w ilości 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pompy wtryskowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy wtryskowej w ilości 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rozrusznika S 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rozrusznika w ilości 11 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa prądnicy WG -7500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prądnicy WG -7500 w ilości 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa skrzynki przekaźnikowej KR-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skrzynki przekaźnikowej KR-6 w ilości 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa skrzynki triodowej KT-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skrzynki triodowej KT-6 w ilości 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa przekładni bocznej prawej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przekładni bocznej prawej w ilości 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa przekładni bocznej lewej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przekładni bocznej lewej w ilości 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa tarczy napędzającej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy napędzającej w ilości 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa tarczy dociskającej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy dociskającej w ilości 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa tarczy dociskanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy dociskanej w ilości 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa bloku uruchomienia silnika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bloku uruchomienia silnika w ilości 4 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa pompy MZN-2 z silnikiem MN1-2S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy MZN-2 z silnikiem MN1-2S.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa pompy wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy wody w ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa lewej tablicy wieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lewej tablicy wieży w ilości 11 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa pulpitu załadowania PZ-175-13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pulpitu załadowania PZ-175-13 w ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.