eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieliszDostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Nielisz: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer ogłoszenia: 40237 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach , Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, faks 0-84 6313408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 2 1. Część I leki, określona w załączniku nr 2 do SIWZ, CPV 33600000-6 Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego.Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłocznie w dniu zamówienia. 2. Część II artykuły medyczne, określona w załączniku nr 3 do SIWZ, CPV 33140000-3 2.1 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności, posiadające absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach produkty 100% oddychające, posiadające wewnętrzne falbanki boczne 2.2 Pieluchomajtki: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml, system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne 2.3 Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml,kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości 2.4 Wykonawca musi dołączyć do oferty karty techniczne pieluchomajtek lub inny dokument producenta, potwierdzający ich wymagane o parametry. Dostawa dwa razy w miesiącu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę na część I leki składa pozwolenie na prowadzenie apteki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składający ofertę na część II artykuły medyczne załącza do oferty karty techniczne pieluchomajtek lub inny dokument producenta potwierdzający ich wymagane parametry

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT proporcjonalnie do tej zmiany lub w przypadku wprowadzenia przez Ministerstwo Zdrowia zmiany zasad odpłatności za leki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.rusiepiaski.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego.Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłocznie w dniu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II artykuły medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II artykuły medyczne, określona w załączniku nr 3 do SIWZ, 2.1 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności, posiadające absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach, produkty 100% oddychające, posiadające wewnętrzne falbanki boczne. Pieluchomajtki:minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml,system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne. Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml,kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.