Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Krasnystaw: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych
Numer ogłoszenia: 402470 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych. 2. Okres kredytowania: do 31.10.2020 r. 3. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 5. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 6. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 7. Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie dyspozycji zawierającej informację o wysokości transzy kredytu i terminie postawienia do dyspozycji przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego. Planuje się, że kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy: - do 30.11.2012 r. - 2.000.000 zł, 8. Zamawiający zastrzega, iż terminy uruchomienia transzy mogą ulec zmianie. 10. Spłata kredytu w następujących ratach: w roku 2015 1 rata do 30.04.2015 r. 110 000 zł 2 rata do 31.07.2015 r. 110 000 zł 3 rata do 31.10.2015 r. 113 000 zł w roku 2016 4 rata do 30.04.2016 r. 110 000 zł 5 rata do 31.07.2016 r. 110 000 zł 6 rata do 31.10.2016 r. 113 000 zł w roku 2017 7 rata do 30.04.2017 r. 110 000 zł 8 rata do 31.07.2017 r. 110 000 zł 9 rata do 31.10.2017 r. 113 000 zł w roku 2018 10 rata do 30.04.2018 r. 110 000 zł 11 rata do 31.07.2018 r. 110 000 zł 12 rata do 31.10.2018 r. 113 000 zł w roku 2019 13 rata do 30.04.2019 r. 110 000 zł 14 rata do 31.07.2019 r. 110 000 zł 15 rata do 31.10.2019 r. 113 000 zł w roku 2020 16 rata do 30.04.2020 r. 110 000 zł 17 rata do 31.07.2020 r. 110 000 zł 18 rata do 31.10.2020 r. 115 000 zł 11. Przy obliczaniu kosztu kredytu wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M obowiązujących w dniu 16.10.2012 r., tj. 4,80%. 12. Spłata rat odsetkowych od 2012 r. będzie następowała w okresach kwartalnych do 20 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu kwartału, za który zostały naliczone odsetki, za wyjątkiem odsetek za IV kwartał, gdzie terminem spłaty będzie dzień 31.12. danego roku oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytodawcy. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 13. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 14. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni. 15. W celu przeprowadzenia oceny możliwości finansowej Miasta Krasnystaw Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: 1. Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2011 r. 2. Uchwała Nr 31/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 18 kwietnia 2012 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Burmistrza Krasnegostawu rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2011 r. 3. Uchwała Nr 19/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 21 maja 2012 r. w sprawie opinii do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krasnystaw o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2011 r. 4. Uchwała Nr 3/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Miasta Krasnystaw. 5. Uchwała Nr 17/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 5 grudnia 2011 r. w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2012 rok Miasta Krasnystaw. 6. Uchwała Nr 12/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 5 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Miasta Krasnystaw. 7. Uchwała Nr 12/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie opinii dotyczącej informacji Burmistrza Krasnegostawu o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze 2012 r. 8. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 9. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 10. Sprawozdanie RB 27 s (zbiorcze) za 2011 r. 11. Sprawozdanie RB 28s (zbiorcze) za 2011 r. 12. Rb-27s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 13. Rb-28s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 14. Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 15. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 16. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 17. Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze 2012 r. 18. Uchwała Nr XII/90/2011 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 15 grudnia 2011 roku w sprawie uchwały budżetowej Miasta na 2011 rok. 19. Zaświadczenie o nr Regon. 20. Zaświadczenie o nadaniu nr NIP. 21. Uchwały o powołaniu Burmistrza. 22. Uchwały o powołaniu Skarbnika. 23. Uchwała Nr XII/89/2011 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 15 grudnia 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krasnystaw na lata 2012-2040. 24. Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Krasnystaw na lata 2012- według stanu na 27-09-2012 rok. 25. Informacja o stanie zobowiązań Miasta Krasnystaw za I półrocze 2012 r. 26. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Miasta Krasnystaw za 2011 rok. 27. Zarządzenia Burmistrza Krasnegostawu Nr 109/2012 z dnia 20 września 2012 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. 28. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu (po otrzymaniu).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Umowę można zmienić, jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) Wykonawca utracił uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.