Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Wieliczka: Wykonanie badań urządzeń wyciągowych, elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz transportu specjalnego.
Numer ogłoszenia: 402516 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań urządzeń wyciągowych, elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz transportu specjalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań, o których mowa w ppkt 2, dotyczących eksploatowanych w Kopalni Soli Wieliczka: a)urządzeń wyciągowych w szybach Kopalni Soli Wieliczka, b)urządzeń elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz transportu specjalnego, zwanych dalej łącznie usługami. 2) Rodzaje i ilości badań oraz przeglądów będących przedmiotem zamówienia zamieszczono poniżej - przedmiot usług i maksymalna ilość badań: 1.Badania ultradźwiękowe osi kół linowych. 10 2.Badanie wież wyciągowych. 9 3.Badanie kół linowych. 10 4.Badanie obudowy szybów. 4 5.Badanie ekspertyzowe zawieszeń wielkości 1 w ruchu. 22 6.Badanie ekspertyzowe zawieszeń wielkości 2 w ruchu. 2 7.Badanie magnetyczne lin nośnych długości 320m- szyb Kinga. 18 8.Badanie magnetyczne lin nośnych długości 250m- szyb Daniłowicz. 20 9.Badanie liny podczas przewijania. 6 10.Badanie roczne maszyny wyciągowej BB3000 część elektryczna i mechaniczna-1szt.3 11.Badanie roczne maszyny wyciągowej część elektryczna i mechaniczna-1szt. szyb Kinga3 12.Badanie 3 letnie maszyny wyciągowej BB3000 część elektryczna i mechaniczna-1szt.1 13.Badanie 3 letnie maszyny wyciągowej część elektryczna i mechaniczna-1szt. szyb Kinga1 14.Badanie układu hamulcowego maszyny wyciągowej. 2 15.Badanie wału głównego maszyny wyciągowej. 2 16.Badanie półroczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu Kinga 6 17.Badanie półroczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu Daniłowicz 6 18.Badanie roczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu Kinga 3 19.Badanie roczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu Daniłowicz 3 20.Badanie rzeczywistych sił oddziaływania naczynia wyciągowego na zbrojenie szybu.2 21.Badanie konstrukcji klatki 2 piętrowej (roczne). 6 22.Badanie konstrukcji klatki 2 piętrowej (3 letnie). 2 23.Badanie konstrukcji klatki 4 piętrowej (roczne). 3 24.Badanie konstrukcji klatki 4 piętrowej (3 letnie). 1 25.Badanie ekspertyzowe naczyń wyciągowych. 3 26.Badanie roczne przeciwciężaru. 3 27.Badanie 3 letnie przeciwciężaru. 1 28.Przegląd łożysk wału głównego maszyny wyciągowej BB3000. 2 29.Przegląd łożysk wału głównego maszyny wyciągowej BB. 2 30.Kwalifikacja zawieszeń wielkość 1 do regeneracji. 6 31.Kwalifikacja zawieszeń wielkość 2 do regeneracji. 2 32.Odbiór zawieszeń wielkość 1 po regeneracji w zakładzie. 6 33.Odbiór zawieszeń wielkość 2 po regeneracji w zakładzie. 2 34.Badanie Dźwigu platformowego Vimec V61. 6 35.Badanie Dźwigu hydraulicznego PO3HO322. 4 36.Badanie wciągników ręcznych wraz z torami jezdnymi. 15 37.Badanie urządzenia ciśnieniowego sprężarek typu R2S/400/B- zbiornik powietrzny olejowy 5 38.Badanie sztywnego prowadzenia naczyń i zbrojenia 2 39.Badanie dźwigu osobowo - towarowego KONE 8 3)W ramach maksymalnych ilości, określonych w powyższej tabeli, Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług o wartości 40% ceny całkowitej brutto określonej w ofercie. Zlecenie pozostałej ilości usług o wartości 60% ceny całkowitej brutto określonej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 4) Szczególne warunki Badania muszą być wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje do pełnienia funkcji rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego w zakresie: a) naczyń wyciągów szybowych, b) badań nieniszczących materiałów i urządzeń górniczych, c) lin i zawieszeń szybowych, d) maszyn wyciągowych część mechaniczna, elektryczna, e) urządzeń dźwignicowych i urządzeń transportu specjalnego, f) urządzeń ciśnieniowych, 5)Zasady wykonywania zamówienia 1.Realizacja usług przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia następować będzie na zlecenie Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi rodzaj i datę planowanej realizacji usługi. Zamawiający przekaże Wykonawcy zlecenie realizacji usługi co najmniej na 7 dni przed planowaną datą realizacji usługi. 2.Zlecenia realizacji usług przekazywane będą Wykonawcy faksem. O przekazaniu zlecenia Zamawiający jednocześnie poinformuje Wykonawcę telefonicznie. 3.W oparciu o dokonane badania Wykonawca ma obowiązek opracowania szczegółowych sprawozdań i ekspertyz, które winny być przekazane niezwłocznie Zamawiającemu. 4.Zamawiający ma obowiązek przygotowania w uzgodnionych terminach stanowisk do dokonywania badań. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, która jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług, mających za przedmiot badania urządzeń wyciągów szybowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto) każda usługa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup i dostawa środków transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa elektronarzędzi"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego"
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu" - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami - Modernizacja 3 budynków w Gminie Ślemień.
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia.
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.