Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Łódź: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z podziałem na osiem części dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 402574 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łodzi , ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768692, faks 042 6768628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z podziałem na osiem części dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym różnych typów komputerów, drukarek, skanera, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych, z podziałem na osiem części szczegółowo określonych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ tj. : Część 1. Zestaw komputerowy klasy TEMPEST sztuk 1, Część 2. Zestaw komputerowy sztuk 45, Część 3. Zestaw komputerowy wraz z drukarką sztuk 20, Część 4. Komputer przenośny sztuk 1, Część 5. Skaner biurkowy bez szyby sztuk 1, Część 6 Drukarka laserowa kolorowa A3 o dużej wydajności 10/20 sztuk/minutę, sztuk 1, Część 7 Akcesoria komputerowe w tym: 7.1.procesor, sztuk 8, 7.2.płyta główna, sztuk 8, 7.3.pamięć DDR3, sztuk 8, 7.4.dysk twardy , sztuk 8, 7.5.przełaczniki KVM, sztuk 10, 7.6.zasilacz uniwersalny, sztuk 1, 7.7.zasilacz komputerowy, sztuk 8 Część 8 Licencja Abbyy Finereader: 8.1. licencja aktualizacyjna, sztuk 3, 8.2. licencja nowa pełna, sztuk 1. 3.2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał certyfikaty bezpieczeństwa. Pod pojęciem:fabrycznie nowe - Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 48.70.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1.Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w następującej wysokości: Do części 1 - 1 300 ,00 zł. (jeden tysiąc trzysta złotych); Do części 2 -4 000,00 zł. (cztery tysiące złotych); Do części 3 - 2 500,00 zł. (dwa tysiące pięćset złotych); przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 8.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1.pieniądzu; 8.2.2.poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, 8.2.3.gwarancjach bankowych; 8.2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 8.3.Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Łodzi Nr rachunku: 93 1010 1371 0004 9113 9120 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ. 8.4.Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu Wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 8.5.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, oraz być ważne przez okres związania ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku być złożony razem z ofertą. 8.6.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 8.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.8.Zamawiający zwróci Wykonawcy, na podstawie przepisów art. 46 ust. 1, 1a, ust. 2 i ust 4 ustawy. 8.9.W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6.8. Na potwierdzenie spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 6.8.1.Oświadczenie o warunkach gwarancji dla sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 1 do SIWZ w częściach od Nr 1 do Nr 7, i czynnościach konserwacyjnych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Gdy Producent przewiduje wykonywanie czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, Wykonawca składa nadto harmonogram, który ma zawierać opis wykonywanych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania. 6.8.2. Wykonawca składający ofertę, dotyczącą Części 1- zestawu komputerowego klasy Tempest, oświadczenie potwierdzone przez producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, a w szczególnych przypadkach w autoryzowanym serwisie Producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.9.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca nadto ma przedstawić: 6.9.1. wymagane certyfikaty oraz certyfikaty i zaświadczenia poświadczające, że wszystkie oferowane urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2000, nowszą lub równoważnym systemem zarządzania jakością - dotyczy części 1 - 6; 6.9.2.certyfikat B ( dla obudowy) lub oznakowanie CE produktu albo certyfikaty równoważne - dotyczy części 1- 6; 6.9.3.wydruk z przeprowadzonego testu, dotyczącego wydajności komputerów i urządzeń, wskazanych w części 1 - 6 załącznika nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, Wydział Budżetowo - Administracyjny, I piętro, pokój B1.02..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul.Kilińskiego nr 152 w Biurze Obsługi Interesantów, na I kondygnacji budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociaż jednego warunku, po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy., skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy klasy TEMPEST.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy klasy TEMPEST sztuk 1,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy sztuk 45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy wraz z drukarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy wraz z drukarką sztuk 20,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputer przenośny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Skaner biurkowy bez szyby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner biurkowy bez szyby sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drukarka laserowa kolorowa A3 o dużej wydajności 10/20 sztuk/minutę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa A3 o dużej wydajności 10/20 sztuk/minutę, sztuk 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 Akcesoria komputerowe w tym: 7.1.procesor, sztuk 8, 7.2.płyta główna, sztuk 8, 7.3.pamięć DDR3, sztuk 8, 7.4.dysk twardy , sztuk 8, 7.5.przełączniki KVM, sztuk 10, 7.6.zasilacz uniwersalny, sztuk 1, 7.7.zasilacz komputerowy, sztuk 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Licencja Abbyy Finereader.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 Licencja Abbyy Finereader: 8.1. licencja aktualizacyjna, sztuk 3, 8.2. licencja nowa pełna, sztuk 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.