To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Głubczyce: Udzielenie pożyczki w wysokości 1.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 17 / X / 12
Numer ogłoszenia: 402630 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378364 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie pożyczki w wysokości 1.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 17 / X / 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wysokość pożyczki - 1.000.000,00 zł, 2) Pożyczka udzielony będzie w złotych (PLN), 3) Oprocentowanie pożyczki: zmienne oparte o stopę procentową WIBOR 1M naliczane od faktycznego zadłużenia. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 01.10.2012r.. Aktualizacje stawki w całym okresie trwania umowy należy dokonywać 15dnia każdego miesiąca. Jeżeli 15. dnia miesiąca nie jest prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M - wysokość stawki WIBOR 1M należy przyjąć z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. O zmianie stopy procentowej Pożyczkobiorca będzie powiadamiał Pożyczkobiorcę na piśmie przesyłanym na adres e-mail lub fax. 4) Wysokość co miesięcznych odsetek będzie ustalona między stronami: a) na pisemne wezwanie pożyczkobiorcy przesłane na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy w sytuacji wcześniejszej spłaty raty pożyczki; b) na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez pożyczkodawcę najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień spłaty pożyczki wynikający z harmonogramu na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy. 5) Pożyczka uruchamiana jednorazowym przelewem do 14 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 6) Jako pierwszy możliwy termin wypłaty środków zamawiający ustala 22.10.2012r., jednocześnie podkreśla, że termin może ulec zmianie w razie przedłużenia postępowania przetargowego oraz ze względu na termin otrzymania zgody NFZ na cesje wierzytelności objętej umową. 7) Pożyczka realizowana będzie w formie jednorazowego przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, 8) Spłata kredytu nastąpi: kapitał - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2012r. odsetki wraz z prowizją - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2012 r. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. W takim przypadku odsetki bieżące zostaną naliczone do dnia zapłaty. 10) Na całkowity koszt kredytu składa się suma prowizji oraz odsetek za okres spłaty pożyczki. Na całkowity koszt pożyczki, może się także złożyć tylko prowizja lub tylko odsetki za okres spłaty pożyczki. 11) Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz cesję na kontrakcie z NFZ. 12) Brak okresu karencji w spłacie kapitału..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magellan S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182305,10
Oferta z najniższą ceną: 182305,10 / Oferta z najwyższą ceną: 194011,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.