Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Krzeszowice: Zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30.
Numer ogłoszenia: 402644 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia "Krzeszowickie Centrum Zdrowia" , ul. Legionów Polskich 30, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2820401, faks 012 2820051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata- należycie wykonał dwie lub więcej dostaw wyrobów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych koniecznych do wykonania badań analitycznych, o wartości nie mniejszej niż: a) w przypadku składania oferty na część I - 80 000 zł każda, b) w przypadku składania oferty na część II - 65 000 zł każda, c) w przypadku składania oferty na część III - 35 000 zł każda, d) w przypadku składania oferty na część IV - 31 000 zł każda. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część oferent może wykazać realizację dostaw (min. dwóch) o wartości stanowiącej sumę wartości w/w kwot w zależności od ilości części na które składa ofertę. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy przedstawić wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) Oferent nie spełni warunku jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były o mniejszej wartości lub były wykonane nienależycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oferowany analizator hematologiczny oraz odczynniki, kalibratory, materiały zużywalne muszą odpowiadać wymogom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy: Formularz ofertowy jako wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zał. nr 2 do specyfikacji - wypełniony i podpisany. 3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz o posiadaniu karty charakterystyki produktu niebezpiecznego(jeżeli dotyczy). 4.Parafowany przez oferenta wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w przypadku składania oferty na zadania- część II i/lub III i/lub IV oraz parafowany przez oferenta wzór umowy stanowiący załącznik nr 4A do SIWZ w przypadku składania oferty na zadania- część I.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Legionów Polskich 30
32-065 Krzeszowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30 - I piętro Dział Administracyjno - Tech..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff wraz z dostawą odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych do wykonywania badań morfologii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff wraz z dostawą odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych do wykonywania badań morfologii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do badań biochemicznych na aparacie Mindray BS 300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań biochemicznych na aparacie Mindray BS 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 0dczynniki do badań elektrolitów na aparacie AVL 9180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0dczynniki do badań elektrolitów na aparacie AVL 9180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do koagulologii na aparacie Option 2 PLUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulologii na aparacie Option 2 PLUS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Odławianie i transport bezdomnych zwierząt z terenu gm. Krzeszowice do schroniska dla bezdomnych zwierząt, sprawowanie opieki nad nimi w schron. dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie opieki weter.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Krzeszowicach w 2025 r.
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.