eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzeszowiceZakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Krzeszowice: Zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30.
Numer ogłoszenia: 402644 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia "Krzeszowickie Centrum Zdrowia" , ul. Legionów Polskich 30, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2820401, faks 012 2820051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych i dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata- należycie wykonał dwie lub więcej dostaw wyrobów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych koniecznych do wykonania badań analitycznych, o wartości nie mniejszej niż: a) w przypadku składania oferty na część I - 80 000 zł każda, b) w przypadku składania oferty na część II - 65 000 zł każda, c) w przypadku składania oferty na część III - 35 000 zł każda, d) w przypadku składania oferty na część IV - 31 000 zł każda. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część oferent może wykazać realizację dostaw (min. dwóch) o wartości stanowiącej sumę wartości w/w kwot w zależności od ilości części na które składa ofertę. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy przedstawić wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) Oferent nie spełni warunku jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były o mniejszej wartości lub były wykonane nienależycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oferowany analizator hematologiczny oraz odczynniki, kalibratory, materiały zużywalne muszą odpowiadać wymogom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy: Formularz ofertowy jako wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zał. nr 2 do specyfikacji - wypełniony i podpisany. 3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz o posiadaniu karty charakterystyki produktu niebezpiecznego(jeżeli dotyczy). 4.Parafowany przez oferenta wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w przypadku składania oferty na zadania- część II i/lub III i/lub IV oraz parafowany przez oferenta wzór umowy stanowiący załącznik nr 4A do SIWZ w przypadku składania oferty na zadania- część I.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Legionów Polskich 30 32-065 Krzeszowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30 - I piętro Dział Administracyjno - Tech..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff wraz z dostawą odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych do wykonywania badań morfologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 Diff wraz z dostawą odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych do wykonywania badań morfologii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do badań biochemicznych na aparacie Mindray BS 300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań biochemicznych na aparacie Mindray BS 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 0dczynniki do badań elektrolitów na aparacie AVL 9180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0dczynniki do badań elektrolitów na aparacie AVL 9180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do koagulologii na aparacie Option 2 PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulologii na aparacie Option 2 PLUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.