eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Sanok: Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku
Numer ogłoszenia: 40269 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279687 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-00112 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku. Kody CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze 03121200-7 Kwiaty cięte 39200000-4 Wyposażenie domowe 39712000-6 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39100000-3 Meble 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania Zamówienie obejmuje 9 części: I - artykuły spożywcze II - kwiaty cięte III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny IV - naczynia, przybory gastronomiczne V - podręczniki i filmy edukacyjne VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek IX - frezarka z komputerem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części jest zwarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz asortymentu. Dostawa będzie realizowana do pięciu Zespołów Szkół na terenie Sanoka: 1. Zespół Szkół nr 1 w Sanoku ul. Sobieskiego 23, 38-500 Sanok 2. Zespół Szkół nr 2 w Sanoku ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok 3. Zespół Szkół nr 3 w Sanoku ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok 4. Zespół Szkół nr 4 w Sanoku ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok 5. Zespół Szkół nr 5 w Sanoku ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich. 4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu. 7. Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ. 8. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. 9. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych. 11. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury. 12. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych. 13. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej. 14. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP WYMAGANIA DODATKOWE DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Część I - Produkty spożywcze 1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi. 2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku 4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia 5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. 6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b nazwa oraz rodzaj produktu, c termin przydatności do spożycia dzień, miesiąc, rok, d masa netto, 7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. Część II - Kwiaty cięte 1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany. 2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat. 3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń. 4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar. Część III i IV - urządzenia, sprzęt oraz naczynia i przybory gastronomiczne 1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe. 2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty 3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.10.00.00-3, 39.16.21.00-6, 48.90.00.00-7, 31.70.00.00-3, 42.62.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6746,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5676,32

  • Oferta z najniższą ceną: 5676,32 / Oferta z najwyższą ceną: 9924,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Kwiaty cięte

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUREKA Urszula Babiarz, ul. Kościuszki 58, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1772,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9058,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Dystrybucji Gastro - Res II Roman Kipisz, Jolanta Lang, Jasionka 915, 36-001 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67927,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61482,78

  • Oferta z najniższą ceną: 61482,78 / Oferta z najwyższą ceną: 107268,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - naczynia, przybory gastronomiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13373,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13373,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61131,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - podręczniki i filmy edukacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Księgarnia Fachowa Ekobis Kamila Bądkowska-Bagińska, ul. Grunwaldzka 223, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22780,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35681,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35681,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35681,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAD MED. Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114046,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156371,01

  • Oferta z najniższą ceną: 156371,01 / Oferta z najwyższą ceną: 168318,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część IX - frezarka z komputerem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROMETAL Sp. z o.o., Miszewko 41, 80-297 Miszewko 41, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17367,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28905,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.