eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeśnicaPrzetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwąUczniowie naszą przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Leśnica: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 402818 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty , ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 0-77 4048315, faks 0-77 4048316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce, zajęć psychoedukacyjnych, korekcyjno- kompensacyjnych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej oraz zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów: zajęć matematycznych, polonistyczno - dziennikarskich, polonistyczno - teatralnych, przyrodniczych, sportowych, tanecznych i szachowych), realizowanych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Leśnica dla klas I -III w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest zmniejszenie dysproporcji w dostępie uczniów do edukacji oraz poprawa jakości kształcenia w gminie Leśnica w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć dodatkowych. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych; grupowych i indywidualnych, w trakcie których będą wyrównywane na bieżąco braki w realizacji podstawy programowej z j. polskiego i matematyki. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, które mają na celu wzrost samooceny uczestników oraz z zakresu profilaktyki uzależnień. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez usprawnienie mowy. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej powadzone dla dzieci z wadami postawy. Prowadzenie zajęć mających na celu rozwijanie zainteresowań matematycznych, przyrodniczych, polonistyczno - teatralnych i dziennikarskich, sportowych, tanecznych, szachowych językowych i kształcących przedsiębiorczość uczniów. 2. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie od 05.11.2012 r. do 28 czerwca 2013 roku: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce, zajęć psychoedukacyjnych, korekcyjno- kompensacyjnych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej oraz zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów: zajęć matematycznych, polonistyczno - dziennikarskich, polonistyczno - teatralnych, przyrodniczych, sportowych, tanecznych i szachowych, zgodnie z projektem. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, list obecności) c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-11 miejsce wykonywania usługi - ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ZALESIU ŚLĄSKIM - SZKOŁA PODSTAWOWA W ZALESIU ŚLASKIM im. JÓZEFA WILKOWSKIEGO ul. Dworcowa 4, 47-150 Leśnica. Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu -30 godzin, Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce -30 godzin, Część 3. Zajęcia logopedyczne 60 godzin, Część 4. Zajęcia psychoedukacyjne 60 godzin, Część 5. Gimnastyka korekcyjna 30 godzin, Część 6. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne- 60 godzin, Część 7. Zajęcia polonistyczno - dziennikarskie 30 godzin, Część 8. Zajęcia przyrodnicze- 30 godzin, Część 9. Zajęcia taneczne 30 godzin, Część 10. Zajęcia sportowe 30 godzin, Część 11. Zajęcia szachowe 30 godzin, Części od 12-21 miejsce wykonywania usługi - ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RASZOWEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA W RASZOWEJ ul. GÓRY ŚW. ANNY 91, 47-150 Leśnica. Część 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 30 godzin, Część 13.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce 30 godzin, Część 14. Zajęcia logopedyczne 60 godzin, Część 15. Zajęcia przyrodnicze 30 godzin, Część 16. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 30 godzin, Część 17. Zajęcia matematyczne 30 godzin, Część 18. Zajęcia polonistyczno - teatralne 60 godzin, Część 19. Zajęcia taneczne 60 godzin, Część 20. Zajęcia sportowe 60 godzin, Część 21. Zajęcia szachowe 30 godzin. Części od 22-42 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA w LEŚNICY im. Obrońców Góry Chełmskiej ul Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica. Część 22. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. I - 30 godzin., Część 23. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl.II - 30 godzin., Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. III - 30 godzin, Część 25. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. I - 30 godzin. Część 26 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. II - 30 godzin. Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. III - 30 godzin., Część 28. Zajęcia logopedyczne - 90 godzin, Część 29. zajęcia psychoedukacyjne - 30 godzin, Część 30. Gimnastyka korekcyjna gr I -30 godzin, Część 31. Gimnastyka korekcyjna gr II -30 godzin, Część 32. Gimnastyka korekcyjna gr III -30 godzin, Część 33. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne- 60 godzin, godzin, Część 34. Zajęcia matematyczne kl. II - 30 godzin, Część 35. Zajęcia matematyczne kl. III - 30 godzin, Część 36. Zajęcia polonistyczno-teatralne Gr. A -30 godzin, Część 37. Zajęcia polonistyczno-teatralne Gr. B -30 godzin, Część 38. Zajęcia przyrodnicze kl. I - 30 godzin, Część 39. Zajęcia przyrodnicze kl. II - 30 godzin, Część 40. Zajęcia przyrodnicze kl. III - 30 godzin, Część 41. Zajęcia taneczne - 30 godzin, Część 42. Zajęcia sportowe - 90 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobą posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania początkowego/edukacji wczesnoszkolnej/kształcenia zintegrowanego, osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie z oligofrenopedagogiki, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, osobą posiadająca uprawnienia instruktora szachowego. Wszystkie osoby muszą posiadać kwalifikacje pedagogiczne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie/a osoby/osób realizujących zajęcia dotyczące zaangażowania w innych projektach NSRO wg Załącznika nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15 47-150 Leśnica - pokój kierownika.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Uczniowie naszą przyszłością, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.