Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Leśnica: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 402818 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty , ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 0-77 4048315, faks 0-77 4048316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce, zajęć psychoedukacyjnych, korekcyjno- kompensacyjnych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej oraz zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów: zajęć matematycznych, polonistyczno - dziennikarskich, polonistyczno - teatralnych, przyrodniczych, sportowych, tanecznych i szachowych), realizowanych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Leśnica dla klas I -III w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie naszą przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest zmniejszenie dysproporcji w dostępie uczniów do edukacji oraz poprawa jakości kształcenia w gminie Leśnica w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć dodatkowych. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych; grupowych i indywidualnych, w trakcie których będą wyrównywane na bieżąco braki w realizacji podstawy programowej z j. polskiego i matematyki. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, które mają na celu wzrost samooceny uczestników oraz z zakresu profilaktyki uzależnień. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez usprawnienie mowy. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej powadzone dla dzieci z wadami postawy. Prowadzenie zajęć mających na celu rozwijanie zainteresowań matematycznych, przyrodniczych, polonistyczno - teatralnych i dziennikarskich, sportowych, tanecznych, szachowych językowych i kształcących przedsiębiorczość uczniów. 2. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie od 05.11.2012 r. do 28 czerwca 2013 roku: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce, zajęć psychoedukacyjnych, korekcyjno- kompensacyjnych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej oraz zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów: zajęć matematycznych, polonistyczno - dziennikarskich, polonistyczno - teatralnych, przyrodniczych, sportowych, tanecznych i szachowych, zgodnie z projektem. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, list obecności) c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-11 miejsce wykonywania usługi - ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ZALESIU ŚLĄSKIM - SZKOŁA PODSTAWOWA W ZALESIU ŚLASKIM im. JÓZEFA WILKOWSKIEGO ul. Dworcowa 4, 47-150 Leśnica. Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu -30 godzin, Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce -30 godzin, Część 3. Zajęcia logopedyczne 60 godzin, Część 4. Zajęcia psychoedukacyjne 60 godzin, Część 5. Gimnastyka korekcyjna 30 godzin, Część 6. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne- 60 godzin, Część 7. Zajęcia polonistyczno - dziennikarskie 30 godzin, Część 8. Zajęcia przyrodnicze- 30 godzin, Część 9. Zajęcia taneczne 30 godzin, Część 10. Zajęcia sportowe 30 godzin, Część 11. Zajęcia szachowe 30 godzin, Części od 12-21 miejsce wykonywania usługi - ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RASZOWEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA W RASZOWEJ ul. GÓRY ŚW. ANNY 91, 47-150 Leśnica. Część 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 30 godzin, Część 13.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce 30 godzin, Część 14. Zajęcia logopedyczne 60 godzin, Część 15. Zajęcia przyrodnicze 30 godzin, Część 16. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 30 godzin, Część 17. Zajęcia matematyczne 30 godzin, Część 18. Zajęcia polonistyczno - teatralne 60 godzin, Część 19. Zajęcia taneczne 60 godzin, Część 20. Zajęcia sportowe 60 godzin, Część 21. Zajęcia szachowe 30 godzin. Części od 22-42 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA w LEŚNICY im. Obrońców Góry Chełmskiej ul Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica. Część 22. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. I - 30 godzin., Część 23. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl.II - 30 godzin., Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. III - 30 godzin, Część 25. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. I - 30 godzin. Część 26 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. II - 30 godzin. Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce kl. III - 30 godzin., Część 28. Zajęcia logopedyczne - 90 godzin, Część 29. zajęcia psychoedukacyjne - 30 godzin, Część 30. Gimnastyka korekcyjna gr I -30 godzin, Część 31. Gimnastyka korekcyjna gr II -30 godzin, Część 32. Gimnastyka korekcyjna gr III -30 godzin, Część 33. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne- 60 godzin, godzin, Część 34. Zajęcia matematyczne kl. II - 30 godzin, Część 35. Zajęcia matematyczne kl. III - 30 godzin, Część 36. Zajęcia polonistyczno-teatralne Gr. A -30 godzin, Część 37. Zajęcia polonistyczno-teatralne Gr. B -30 godzin, Część 38. Zajęcia przyrodnicze kl. I - 30 godzin, Część 39. Zajęcia przyrodnicze kl. II - 30 godzin, Część 40. Zajęcia przyrodnicze kl. III - 30 godzin, Część 41. Zajęcia taneczne - 30 godzin, Część 42. Zajęcia sportowe - 90 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobą posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania początkowego/edukacji wczesnoszkolnej/kształcenia zintegrowanego, osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie z oligofrenopedagogiki, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, osobą posiadająca uprawnienia instruktora szachowego. Wszystkie osoby muszą posiadać kwalifikacje pedagogiczne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie/a osoby/osób realizujących zajęcia dotyczące zaangażowania w innych projektach NSRO wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15 47-150 Leśnica - pokój kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Uczniowie naszą przyszłością, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.