eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Borów



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Okonek: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Borów
Numer ogłoszenia: 40291 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Okonek, ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax 067 2669519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lsay.gov.pl/okonek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Borów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Borów. W zakres rzeczowy wykonania wchodzi: 1. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na pokrycie z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi 2. Termoizolacja dachu - wełna mineralna gr. 2x10 cm 3. Częściowa wymiana stolarki okiennej ( poddasze) 4. Wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wejściowe do budynku 5. Termoizolacja ścian budynku- styropianem gr. 15 cm wraz z wyprawą tynkarska i malowaniem 6. Wykonanie WC na piętrze wraz z urządzeniami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w załączonych do SIWZ kosztorysie szczegółowym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: A.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). A.2. Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). A.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 203000451110000000781570 BGŻ S.A. PIŁA. A.4. Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. A.5. Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). A.6. Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. A.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. A.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. A.9. Termin wnoszenia wadium: do dnia 21.03.2008r do godziny 10:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; c) dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; d) dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). A.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale G z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił; b) nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą; F.3 Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem i uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do przygoto- wania i złożenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale E SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A.1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; A.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; A.3. oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 3 lat; A.4. oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko; A.5. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót; A.6. terminie wykonania zamówienia; A.7. zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D SIWZ; A.8. kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych oraz czynników produkcji tj. Kp Kz , rg, Z, kosztów pracy podstawowego sprzętu; A.9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.11. wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ A.12. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/pkonek

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.