Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Warszawa: Studium wykonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Numer ogłoszenia: 40298 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium wykonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Studium, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, jest jednym z dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej umieszczonego na liście projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Obwieszczenie Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 6 sierpnia 2008 r. w sprawie listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, M.P. z 2008 r., nr 60, poz. 536). Celem ogólnym ww. projektu jest wdrożenie systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej umożliwiającego: a)utworzenie i prowadzenie centralnej ewidencji działalności gospodarczej, b)udzielanie informacji o treści wpisów w centralnej ewidencji działalności gospodarczej, c)zwiększenie bezpieczeństwa obrotu gospodarczego wskutek udostępnienia informacji o przedsiębiorcach wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.22.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: I. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- co najmniej 1 zamówienie polegające na opracowaniu studium wykonalności o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto, dotyczące projektu informatycznego; II. Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których: a)co najmniej 1 osoba posiada kwalifikacje w zakresie informatyki tj. posiada wyższe wykształcenie o kierunku informatyka oraz w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania brała udział jako pracownik merytoryczny w opracowaniu projektu systemu teleinformatycznego lub studium wykonalności systemu teleinformatycznego. b)co najmniej 1 osoba posiada kwalifikacje w zakresie analizy ekonomiczno - finansowej tj. posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz brała udział jako pracownik merytoryczny przy opracowywaniu minimum 1 studium wykonalności systemu teleinformatycznego w części dotyczącej analizy ekonomiczno- finansowej systemu teleinformatycznego; c)1 osoba będzie wskazana jako kierownik projektu koordynujący realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba przewidziana jako kierownik projektu posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami oraz, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, nadzorowała prace nad minimum 1 projektem polegającym na opracowaniu studium wykonalności systemu teleinformatycznego. UWAGA Jedna osoba może spełniać więcej niż jeden z ww. warunków. Wówczas Wykonawca może wyznaczyć tylko tę osobę by zamawiający uznał te warunki za spełnione. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. I. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzającej, że te usługi zostały wykonane należycie (Zał. Nr 4). Ad. II. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku kiedy wykonawca w wykazie osób wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Zał. Nr 5), Ad.II a) do wykazu osób należy dołączyć kserokopię dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie. Ponadto w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykaz osób - należy wykazać minimum 1 projekt systemu teleinformatycznego lub studium wykonalności, przy opracowaniu którego wskazana osoba uczestniczyła jako pracownik merytoryczny, wraz z podaniem nazwy projektu/studium oraz nazwy podmiotu dla którego praca była wykonywana. Ad.II b) do wykazu osób należy dołączyć kserokopię dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie. Ponadto w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykaz osób - należy wykazać minimum 1 studium wykonalności, w którym osoba przewidziana do wykonania przedmiotowego zamówienia opracowała części dotyczące analizy ekonomiczno- finansowej, wraz z podaniem nazwy studium oraz nazwy podmiotu, dla którego praca była wykonywana. Ad.II c) do wykazu osób należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wymagane kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami, tj. zaświadczenie o odbytych kursach/szkoleniach w zakresie zarządzania projektami dla kierowników projektów, lub zaświadczenie o odbytych kursach/ szkoleniach w zakresie zarządzania projektami w oparciu o metodyki PMBOK lub Prince2, lub następujące certyfikaty: Certified Associate in Project Management (CAPMR), Project Management Professional (PMPR), Prince2. Ponadto, w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykaz osób - należy wykazać minimum 1 projekt systemu teleinformatycznego lub studium wykonalności systemu teleinformatycznego, nadzorowanego w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania przez osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik projektu, wraz z podaniem ich nazw oraz nazwy podmiotu dla którego praca była wykonywana 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zamówień Publicznych
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Ministerstwo Gospodarki Plac Trzech Krzyży 3/5 00-507 Warszawa Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.