eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoZakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Radomsko: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku
Numer ogłoszenia: 40313 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6521 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zakup i dostarczenie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, fabrycznie nowego, kompletnego, sprawnego technicznie sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego, do wskazanych pomieszczeń, przy ul. Tysiąclecia 5 w Radomsku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Komputer stacjonarny - 30 szt. 2) Komputer przenośny - 5 szt. 3) Monitor LCD - 30 szt. 4) Karta sieciowa - 2 szt. 5) Skaner - 2 szt. 6) Karta Fibre Channel - 2 szt. 7) Pamięć do serwera - 14 szt. 8) Procesor do serwera - 2 szt. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego wraz ze sprzętem komputerowym kompletnych gwarancji producenta: a) minimum 36 miesięczna gwarancja świadczona na miejscu u Zamawiającego na komputery stacjonarne, przenośne i monitory, b) minimum 12 miesięczna gwarancja na pozostały sprzęt (urządzenia), Warunki gwarancji na komputery muszą obejmować również możliwość dołączania dodatkowych komponentów (np. dodatkowej pamięci , karty grafiki). Wykonawca dostarczy sprzęt (zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) do siedziby Zamawiającego, do wskazanych pomieszczeń na własny kosz (w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia). Wykonawca zapewnia serwis komputerów stacjonarnych, przenośnych i monitorów w okresie gwarancyjnym do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część I zamówienia zawiera dodatek nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktami o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia tj. Dodatku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry sprzętu komputerowego(urządzeń) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części I zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty, o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie może zaoferować urządzeń(produktów) o parametrach innych niż opisane przez Zamawiającego w odniesieniu do pozycji: 5 (Procesor), 6 (Pamięć RAM), 7 (Karta sieciowa 2 portowa), 8 (Karta sieciowa FC 2 portowa) formularza cenowego stanowiącego dodatek nr 1 b do SIWZ dot. Części I zamówienia oraz punktach.: 5,6,7,8 w dodatku nr 6 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą (na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia, fabrycznie nowej macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Radomska. Przedmiot zamówienia obejmuje: macierz dyskową -1 szt. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część II zamówienia zawiera dodatek nr 7 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktem(urządzeniem) o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia tj. Dodatku nr 7 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowany przez niego produkt(urządzenie) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry urządzenia(produktu) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części II zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć urządzenie (produkt), o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą (na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia, fabrycznie nowych switchy na potrzeby Urzędu Miasta Radomska. Przedmiot na Część III zamówienia obejmuje: Switch z 2 modułami 10G LRM - 2 szt. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część III zamówienia zawiera dodatek nr 8 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktem(urządzeniem) o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części III zamówienia tj. Dodatku nr 8 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowany przez niego produkt(urządzenie) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry urządzenia(produktu) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części III zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć urządzenie (produkt), o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( dla jednej lub więcej części). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dowolną część lub na dwie dowolne części lub na trzy części. Całość dostarczonego sprzętu (wszystkie produkty) na Części I,II,III zamówienia musi/(szą) pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Polski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Priorytet: IV. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie: IV.2 E - usługi publiczne. Projekt pn. e-Urząd w Radomsku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku -( Część I zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACOM Spółka Jawna, Wanda Drzewiecka, Anna Drzewiecka,, 42-218 Częstochowa, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131216,40

  • Oferta z najniższą ceną: 131216,40 / Oferta z najwyższą ceną: 189928,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku -( Część II zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alterkom Sp. z o.o., ul. Borkowska 25 b/U2, 30-438 Kraków, 30-438 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 176997,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. e-Urząd w Radomsku- ( Część III zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYSTEM DATA Sp. z o.o.,, 39-300 Mielec, ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21517,62

  • Oferta z najniższą ceną: 18179,40 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.