eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Warszawa: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2011r.
Numer ogłoszenia: 403144 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4/21, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 74 36, faks 22 300 35 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 - 4 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5a,5b,5c,5d do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5a,5b,5c,5d do SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 7 400,00 zł, w tym dla części 1 - 800,00 zł, dla części 2 - 3 300,00 zł, dla części 3 - 2 100,00 zł, dla części 4 - 1 200,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub nadal wykonuje) co najmniej 2 usługi (świadczenie okresowe lub ciągłe) o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda, zakresie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem oraz zaświadczy, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą na jedną część zamówienia (na całość zamówienia co najmniej 4-ema osobami) odpowiedzialną za realizację zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: W przypadku składania ofert częściowych na kwotę nie niższą niż: dla części 1 - 40 000,00 zł, dla części 2 - 175 000,00 zł, dla części 3 - 110 000,00 zł, dla części 4 - 60 000,00 zł, Wymagana suma ubezpieczenia wzrasta wraz z zakresem zamówienia i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż: 385 000,00 zł. (okres ubezpieczenia powinien obejmować dzień składania ofert).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o ile dotyczy. 2) W przypadku gdy z treści polisy dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania na kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierało w następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami warunków umowy przewidzianymi w istotnych postanowieniach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa (pokój nr 21).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa (pokój nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN1 w 2011r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5a,do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN5 w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 5, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN6 w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 3 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 6 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN7 w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 4 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług wraz z zestawieniem przewodów kominowych dla wszystkich administracji zawartym w zał. nr 5 do SIWZ oraz wykazem adresowym zał. nr 5d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.