eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójRemont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Iwonicz-Zdrój: Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18
Numer ogłoszenia: 403170 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333764 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18. Roboty Rozbiórkowe: - demontaż boazerii, sufitów podwieszanych, - demontaż skrzydeł drzwiowych, oraz wykucie ościeżnic, - demontaż ościeżnic okiennych oraz podokienników, - zerwanie posadzek z wykładziny PVC, parkietu, - rozbiórkę posadzek cementowych, podłoży betonowych, - rozebranie ścianek działowych z płyt g-k, - wykucie otworów drzwiowych i powiększenie istniejących, - częściowe skucie tynków, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - Rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, - Wykucie stolarki okiennej drewnianej, - Wykucie parapetów betonowych wewnętrznych, - Montaż okien typu PCV rozwierno - uchylnych, - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, - Montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu. Podłoża i posadzki: - wykonanie nowych podłoży, - wykonanie warstwy wyrównawczej z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, mlekiem wapienno-cementowym, preparatami gruntującymi, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych, - oczyszczenie i uzupełnienie podłoża istniejącego, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowych. Roboty tynkarskie i okładzinowe: - Tynki wewnętrzne, - tynki cementowo - wapienne, - Okładziny ścienne, - Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych, - Okładziny wewnętrzne ceramiczne, - Sufity podwieszane, - Sufity podwieszane z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym. Sufity podwieszone: - demontaż istniejących sufitów podwieszonych, - wykonanie konstrukcji stalowej pod sufit podwieszony, - okładziny z płyt niepalnych Ecophon Focus D o wymiarach 60*60cm, 60*160cm, 60*200cm. Podjazd z kostki brukowej: - wykonanie koryta w ziemi, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie obrzegowania z betonowej palisady brukowej, - wykonanie nawierzchni pochylni z betonowej kostki brukowej. Roboty ślusarskie: - wykonanie balustrady podjazdu, - montaż, wyposażenia dla osób niepełnosprawnych. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji elektrycznych sali widowiskowej, sceny i świetlicy, - montaż tablic rozdzielczych i wykonanie linii zasilających, - instalacja oświetlenia, - instalacji gniazd wtykowych, - zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji. Wentylacja: - wykonanie kanałów wentylacyjnych, - montaż i uruchomienie centrali wentylacyjnej, - montaż i uruchomienie agregatu wody lodowej, - izolacja kanałów, - montaż splitów dochładzających. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca powinien dokonać szczegółowego przeglądu terenu, budynku celem rozeznania pełnego zakresu prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.1.Szczegółowe zakresy rzeczowe robót na poszczególnych zadaniach określają: a)projekt budowlany w tym rysunki składające się na projekt budowlany, b)kosztorysy ślepe - roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty wentylacja mechaniczna, c)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3.3.Roboty będą wykonywane zgodnie z projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ślepymi, i zgodnie ze sztuką inżynierską. 3.4.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111100-9 Roboty rozbiórkowe, 45421000-4 Stolarka drzwiowa,45324000-4 Tynki i okładziny, 45432100-8 Podłoża i posadzki, 45442100-8 Malowanie, 45421152-4 Uzupełnianie ścian i ścianek, 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.42.10.00-4, 45.32.40.00-4, 45.43.21.00-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.52-4, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 475584.09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków UE z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług KK-BUD s.j. Józef Klara & Franciszek Kraś, ul. Rzeszowska 23, 38-404 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 475584.09
  • Oferta z najniższą ceną: 475584.09 oferta z najwyższą ceną: 759038.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.