eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUsługa sprzątania oraz utrzymania porządku i czystości w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Redzikowie w roku 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Słupsk: Usługa sprzątania oraz utrzymania porządku i czystości w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Redzikowie w roku 2015
Numer ogłoszenia: 403272 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 841 25 55, faks 59 841 25 55 wew. 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania oraz utrzymania porządku i czystości w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Redzikowie w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania oraz utrzymania porządku i czystości w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Redzikowie w roku 2015, o łącznej powierzchni pomieszczeń 2 929,13 m2. 2. Wykonawca będzie wykonywał czynności objęte zamówieniem, w tym świadczył usługi sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku wykorzystując własny sprzęt, środki chemiczne oraz środki higieny osobistej (mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy itp.). 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ, który zawiera charakterystykę obiektu, zakres i częstotliwość czynności dla usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku dla poszczególnych serwisów. 4. Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia: 1) zamykanie drzwi i okien, 2) gaszenie świateł po zakończonej pracy, 3) wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, 4) informowanie o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku, 5) zakup oraz uzupełnianie środków higieny: - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie / pianie, - 27 sztuk pojemników na papier toaletowy - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 150 rolek papieru typu -JUMBO- oraz około 30 rolek typu -KACZORY-, - 7 sztuk pojemników na ręczniki papierowe typu -Z- - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 80 szt., - ręcznik papierowy w rolce - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 50 szt., - 35 sztuk pojemników na mydło - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 100 l, - 23 sztuki koszy na śmieci o pojemności 30 l - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 1000 szt., - 26 sztuk koszy na śmieci o pojemności 50 l - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 800 szt., - 21 sztuk koszy na śmieci o pojemności 70 l - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 200 szt., - odświeżacz powietrza w aerozolu - szacunkowe średniomiesięczne zużycie około 30 l. 6) zakup i uzupełnianie ochraniaczy na obuwie - średniomiesięczne zużycie około 2 000 sztuk, 7) zakup po ustaleniu z Zamawiającym niezbędnych środków przeciw owadom latającym (muchy, komary, osy, itp.) i brodzącym (mrówki, skorki), 5. Zamawiający wymaga użycia preparatów do mycia i dezynfekcji: 1) Skoncentrowany kwaśny środek do usuwania osadów z kamienia i rdzy oraz innych zabrudzeń z obrzeży basenów, sanitariatów i innych powierzchni, 2) Kwaśny środek do codziennego usuwania zabrudzeń z powierzchni pokrytych płytkami, 3) Zasadowy koncentrat do usuwania osadów i zabrudzeń w tym do usuwania tłustych osadów na linii wody, 4) Środek do dezynfekcji powierzchni okołobasenowych i innych pokrytych glazurą, 5) Środek do czyszczenia elementów ze stali szlachetnej, 6) Bakteriobójczy środek do czyszczenia saun - elementy drewniane. 6. Wymagane środki chemiczne używane do mycia i dezynfekcji muszą posiadać karty charakterystyki. 7. Środki myjąco - dezynfekujące należy stosować przemiennie kwaśne, następnie zasadowe. 8. Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę, będących przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia sprzętem będącym w jego posiadaniu i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. 10. Chemiczne środki czystości stosowane do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. 11. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodnie z instrukcją ich użytkowania, np. przez ich rozcieńczenie. 12. Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty, certyfikaty zgodności i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe z nienależytego lub niewłaściwego wykonania umowy jak również za szkody w mieniu Zamawiającego spowodowane przez personel Wykonawcy. 14. Zamawiający wymaga, aby stosowane środki chemiczne użyte podczas wykonywania usługi zgodnie z zaleceniami producenta nie wpływały negatywnie na: 1) zdrowie osób korzystających z basenów, 2) środowisko naturalne, 3) urządzenia kontaktujące się z wodą przeznaczoną do spożycia oraz preparaty stosowane w procesach jej oczyszczania i dezynfekcji, 4) urządzenia i elementy wyposażenia basenów kąpielowych i pomieszczeń sanitarno - higienicznych, 5) materiały wykończeniowe i wyroby stosowane w budownictwie, 6) urządzenia stosowane w instalacjach wentylacyjno - klimatyzacyjnych oraz grzewczych. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 16. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 17. UWAGA!: Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia osób aktualnie zatrudnionych przez Zamawiającego do sprzątania i utrzymania czystości i porządku na podstawie art. 231 Kodeksu Pracy. Szczegółowy wykaz liczby osób oraz obecnej formy zatrudnienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR 2 Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 339480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 372897,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.