Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Limanowa: Dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 403292 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiiat.limanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.12.00 - Zamiatarki szosowe 43.31.22.00 - Rębarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: wadium nie jest wymagane. Dla zadania częściowego nr 2: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy (dla każdego zadania częściowego z osobna) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania (np. referencje, protokół odbioru itp.). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Wykaz wykonanych dostaw (Wykaz prac) - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy (dla każdego zadania częściowego z osobna) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania (np. referencje, protokoły odbioru itp.) 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu, 4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - Dokumenty potwierdzające, że oferowane sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych sprzętów z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla całości lub części przedmiotu zamówienia. Ponadto w przypadku składania ofert na zadanie cz. nr 2 należy załączyć do oferty dokument potwierdzający że rębak posiada homologację Ministra Infrastruktury pozwalającą na rejestrację maszyny i dopuszczenie jej do ruchu drogowego oraz deklarację zgodności z normami We oraz normą PN-EN 13525 (np. wyciąg świadectwa homologacji, kopię certyfikatów etc.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój 233, II piętro, budynek B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:50, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zamiatarki ulicznej do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej, wraz z montażem niezbędnych elementów sprzętu do ciągnika Zetor Forterra 115 oraz jej uruchomieniem, a także przeszkoleniem trzech wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy. Zamiatarka winna cechować się: 1) wyposażeniem podstawowym obejmującym szczotkę główną oraz boczną (typ twardy) i układ ciśnieniowego zraszania oraz dodatkowo zestaw szczotek (główna i boczna) typu średniego, 2) możliwością współpracy z ciągnikiem Zetor Forterra 115 zarówno przy wykorzystaniu wyposażenia ciągnika w przedni TUZ jak i poprzez zawieszenie zamiatarki z tyłu ciągnika na trzypunktowym układzie zawieszenia, 3) szerokością roboczą (bez uwzględnienia szerokości szczotki bocznej) min. 2000 mm, 4) pojemnością wanny zbierającej zanieczyszczenia - min. 250 dm3, 5) hydraulicznym otwieraniem wanny na śmieci, 6) napędem z układu hydraulicznego ciągnika, 7) hydraulicznym sterowaniem szczotki bocznej, 8) następującym trybem pracy: a) usuwanie i zbieranie zanieczyszczeń bezpośrednio do kosza, b) możliwość podmiatania zanieczyszczeń na pobocze drogi na lewą/prawą stronę, poprzez skośne ustawienie szczotki, c) możliwość opróżniania kosza bezpośrednio na skrzynię ładunkową samochodu lub przyczepy Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony wraz z instrukcją obsługi zamiatarki w języku polskim na adres wskazany przez Zamawiającego tj. baza PZD przy ul. Żwirki i Wigury w Limanowej. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy i zapewni pełny nieodpłatny serwis gwarancyjny. Serwis winien posiadać autoryzację producenta dostarczonej zamiatarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji pn. Specyfikacja techniczna - Zamiatarka Uliczna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rębaka do rozdrabniania gałęzi i pni drzew do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego rębaka do rozdrabniania gałęzi i pni drzew, wraz z uruchomieniem, a także przeszkoleniem trzech wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy. Rębak do rozdrabniania gałęzi i pni drzew winien cechować się: 1) średnicą rozdrabniania gałęzi, pni drzew do 160 mm, 2) wydajnością - min. 10m3/h, 3) wyposażeniem w podajnik hydrauliczny i możliwością regulacji szybkości podawania, 4) wyposażeniem w 2 noże tnące i 2 noże podporowe i dodatkowym wyposażeniem również w 2 noże tnące i 2 podporowe, 5) możliwością regulacji wysokości wyrzucania zrębka, 6) średnica tarczy tnącej: min. 500 mm, 7) wymiarami wlotu: min. 280 x 160 mm, 8) rurą wylotową obracana o 360, 9) rębak musi być wyposażony w hamulec postojowy i najazdowy, 10) silnikiem diesel o mocy 38 KM, chłodzony cieczą 11) elektrycznym rozruchem silnika, 12) rębak musi być wyposażony w licznik motogodzin, 13) rębak musi być wyposażony w koło zapasowe, 14) możliwością holowania (wyposażenie w zaczep holowniczy - pod sworzeń kulisty lub oczkowy) Rębak musi posiadać homologację Ministra Infrastruktury pozwalającą na rejestrację maszyny i dopuszczenie do ruchu drogowego. Ponadto na rębak winna być wystawiona Deklaracja zgodności z normami WE oraz normą PN-EN 13525 z lipca 2007r. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony wraz z instrukcją obsługi rębaka w języku polskim na adres wskazany przez Zamawiającego tj. baza PZD przy ul. Żwirki i Wigury w Limanowej. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy i zapewni pełny nieodpłatny serwis gwarancyjny. Serwis winien posiadać autoryzację producenta dostarczonego sprzętu. Ponadto Wykonawca zapewni pełny serwis pogwarancyjny posiadający autoryzację producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji pn. Specyfikacja techniczna - Rębak do rozdrabniania gałęzi i pni drzew.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej"
więcej: przetargi w Limanowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.