eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Żory: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój.
Numer ogłoszenia: 403352 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój. Zakres opracowania projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120/03 poz. 1133), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 75/05 poz. 664) z poszerzeniem opracowania o elementy projektu wykonawczego, umożliwiające realizację robót. Proponowana lokalizacja przedszkola na terenie działek znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie Zespołu Szkół nr 5 w Żorach przy ul. Wodzisławskiej w dzielnicy Rój - zgodnie z załączoną mapą. Celem przetargu jest opracowanie projektów budowlanego i wykonawczego (we wszystkich branżach) nowego budynku przedszkola 6-oddziałowego z dodatkowymi pięcioma salami dydaktycznymi na piętrze obsługującymi istniejącą szkołę, łącznie z zagospodarowaniem terenu. Należy zaprojektować przedszkole połączone łącznikiem z istniejącą szkołą -niezbędne jest wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola. Przed opracowaniem projektu budowlanego i wykonawczego Biuro Projektów przedłoży Zamawiającemu do akceptacji 2 koncepcje przedszkola (podlegające zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie terenu powinno obejmować zaprojektowanie: placu zabaw, włączenia się do istniejącej drogi, drogi wewnętrzne, parking, chodniki, ogrodzenie, tereny utwardzone, zielone itp. W projekcie placu zabaw należy uwzględnić typowy sprzęt (huśtawki, zjeżdżalnie, bujaki, ławki, stoły itp.) Projekt musi zawierać zestawienie (wraz z wyceną) wyposażenia przedszkola w urządzenia i umeblowanie dla poszczególnych pomieszczeń z uwzględnieniem ich funkcji (np. technologia kuchni). Wymagania dotyczące projektowanego obiektu przedszkola: Branża ogólnobudowlana: Projekt powinien uwzględniać nw. pomieszczenia: - 6 sal zajęć dla dzieci przedszkolnych wraz z łazienkami i pomieszczeniami na pomoce dydaktyczne oraz dekoracje, - pomieszczenie na leżaki, - 5 sal dydaktycznych zlokalizowanych na piętrze, - małą salkę gimnastyczną do 50 m2 (dla 30 dzieci) z szatnią, - szatnię dla 150 dzieci i szatnię dla personelu, - kuchnię (dla 150 osób z przedszkola i szkoły) wraz ze zmywalnią i niezbędnym zapleczem szatniowo-magazynowym, - stołówkę (na około 30 miejsc siedzących), - gabinety dyrektora i referenta oraz 2 niezależne pokoje nauczycielskie zlokalizowane na parterze i piętrze, - pomieszczenia dla intendenta oraz księgowego, - sanitariaty dla dzieci i personelu, - dodatkowe jedno pomieszczenie do przyjmowania rodziców i zajęć specjalistycznych (logopeda, terapia), - pomieszczenia gospodarcze itp. Branża elektryczna - projekt: - instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, nocnego i awaryjnego, - instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń technologicznych, - instalacja odgromowa, - instalacja wyrównawcza, - instalacje teletechniczna, - instalacja zasilania i sterowania kotłownią wraz z instalacja wykrywania gazu, - sieć oświetlenia zewnętrznego całego zespołu szkolno-przedszkolnego, - przyłącze i układ pomiarowy, - wyłączenie p.poż. prądu obejmujące projektowany i istniejący obiekt zespołu szkolno-przedszkolnego, - przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących z projektowanym obiektem sieci elektrycznych i teletechnicznych, - instalacja RTV-SAT wraz z antenami, urządzeniami rozdzielczymi i wzmacniaczami, - instalacja komputerowa sygnałowa w salach dydaktycznych i biurowych łącznie z szafami teleinformatycznymi i wyposażeniem, - domofony w salach zajęć i biurach, - instalacja alarmowa dla nowego obiektu z możliwością przyłączenia linii dozorowych z istniejącej części szkoły, - monitoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny dla nowego obiektu z możliwością obsługi istniejącej szkoły, - instalacje p.poż. np. oddymianie jeśli będzie wymagane, - platforma wewnętrzna obudowana dla obsługi osób niepełnosprawnych - wymagany zjazd awaryjny po sygnale z instalacji p.poż. i przy zaniku napięcia, - dźwig towarowy100 kg do obsługi bloku żywieniowego. Branża sanitarna - projekt: - rozbudowa istniejącej kotłowni zespołu szkolno - przedszkolnego lub budowa nowej kotłowni, - instalacje wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja gazowa, - przyłącza wodno - kanalizacyjne, - instalacja kanalizacji deszczowej - odprowadzenia wody deszczowej, - projekty przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących z projektowanym obiektem sieci - jeżeli będą konieczne. Branża drogowa - projekt: - układ drogowy: zjazd, parkingi, drogi, chodniki, dojścia, obejścia, - plac zabaw, zieleń, mała architektura, - odwodnienie układu drogowego, - oświetlenie zewnętrzne - boisko piłkarskie (w przypadku kolizji projektowanego obiektu z istniejącym boiskiem). Projekt budowlany i wykonawczy winien zawierać: 1) kompletną dokumentację techniczną (zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia m.in. z rzeczoznawcami, dostawcami mediów) wykonaną na aktualnych mapach służących do celów projektowych, 2) 2 koncepcje (podlegające zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu, 3) projekt architektury, 4) projekt konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi, 5) inwentaryzację istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola 6) projekt zagospodarowania terenu (plac zabaw, parkingi, drogi, chodniki, zieleń) - w obrębie projektowanego opracowania, 7) projekt aranżacji wnętrz 8) projekt drogowy wraz z odwodnieniem placów i dachów oraz oświetleniem ulicznym rozwiązujący dojazd i dojście do budynku przedszkola, parkingi, elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, 9) projekty branżowe sieci i instalacji wymienionych powyżej, 10) inwentaryzację zieleni z uzyskaniem zgody na ewentualną wycinkę. 11) docelowy projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez Prezydenta Miasta 12) badania geotechniczne gruntu 13) aktualne podkłady mapowe oraz aktualizacja geodezyjna dla celów projektowych z wywiadami branżowymi oraz wypisem i wyrysem z map własnościowych 14) uzgodnienia ZUD i uzgodnienia branżowe dot. zakresu części drogowej i uzbrojenia terenu: - inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę - uzgodnienie projektów przyłączy z właścicielami sieci. Do poszczególnych robót branżowych opracować: - Kosztorysy inwestorskie - Przedmiary robót - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Informację BIOZ - Określenie charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu, INFORMACJE DODATKOWE: - Biuro Projektów w ramach zamówienia przygotuje wizualizację projektu jako wirtualny spacer po projektowanym obiekcie i otoczeniu, - Biuro Projektów w ramach zamówienia wykona makietę obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu w skali 1:50, - Biuro Projektów zobowiązuje się do przedstawienia 2 różnych w zakresie funkcjonalno-architektonicznym koncepcji obiektu (wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem elewacji). - Biuro Projektów zobowiązane jest do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji, która będzie stanowiła podstawę rozpoczęcia szczegółowych prac projektowych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia przedstawionych koncepcji w przypadku niespełnienia oczekiwanych wymagań. Wówczas Biuro Projektów zobowiązuje się do dokonania niezbędnych modyfikacji w przedstawionych koncepcjach. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. Przekazać opracowaną dokumentację: - projekty - w 6 egzemplarzach - kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, informację BIOZ - w 1 egz. w rozbiciu na poszczególne branże - dokumentację (projekty, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, inf. BIOZ, przedmiary, kosztorysy) w formie elektronicznej - na płycie CD w formacie pdf i dwg. - 1 kpl. i kosztorysy inwestorskie w formacie ath (edytowalny). Dodatkowe obowiązki projektanta: - nadzór autorski, - udział w odbiorach końcowych robót, - udział w czynnościach związanych z dopuszczeniem obiektu do użytkowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w zakresie projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, sieci i instalacji sanitarnych. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia,nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach: I. Przyczyna/okoliczności Konieczność dodatkowych niestandardowych obliczeń konstrukcyjnych. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile będzie trwał proces obliczeń. II. Przyczyna/okoliczności Odkrycie kolizji z niezinwentaryzowaną, siecią zewnętrzną (dodatkowy projekt przekładki). Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu o tyle dni, ile będzie trwał proces projektowania mający na celu usunięcie kolizji. III. Przyczyna/okoliczności Zwiększenie, zmniejszenie powierzchni z konieczności doprojektowania dodatkowej nieujętej w SIWZ funkcji lub ograniczenia ze względu na ograniczoną powierzchnię do zabudowy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu realizacji o tyle dni, ile trwał proces wprowadzania zmian w projekcie. IV. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. V. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory,44-240 Żory Al. Wojska Polskiego 25, pok. - INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.