To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40336 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Torzym: Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376217-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3491-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
8046718700000, ul.
ul. Wojska Polskiego
52,
66235
Torzym, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 416 300, faks
68 341 30 40, e-mail
d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaltorzym.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/meble/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli (wg poniższej tabeli) wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. Miejsce ustawienia mebli wskazane jest w rzutach poszczególnych kondygnacji budynków, będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji, tj. odpowiednio nr 7-10 L.p Nazwa wyposażenia 1 Meble Biurowe 2 Meble do gabinetów zabiegowych 3 Meble do kuchni i pomieszczeń socjalnych 4 Recepcje i meble inne 5 Siedziska 6 Meble przemysłowe 7 Inne 8 Wartość ogółem 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) i istotnych postanowieniach umowy oraz w ofercie Wykonawcy. 3. Ilekroć w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ użyta jest nazwa własna Zamawiający dopuszcza dostarczenie mebli równoważnych; dostarczone meble muszą spełniać wymogi techniczne, funkcjonalne i użytkowe mebli wskazanych w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ. 4. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. 5. Przed wykonaniem mebli pod zabudowę należy wykonać pomiar wnętrza. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków nr 2,3 i 4 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem robót montażowych. Wizję lokalną w miejscu planowanych dostaw i montaży należy przeprowadzić przed złożeniem oferty, w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00 - po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Jeżeli wykonawca nie skorzysta z uprawnienia wizji lokalnej , Zamawiający nie będzie ponosić negatywnych konsekwencji takiego zaniechania Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39113000-7,
39120000-9,
39130000-2,
39141000-2,
39156000-0,
39157000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT617060.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 545950.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.