Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Kielce: przetarg nieograniczony na usługę opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 403396 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na usługę opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usłua opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie na warunkach ustalonych w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2, 22.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę: dla części I zamówienia: 2.000 zł (dwa tysiące złotych); dla części II zamówienia: 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych); dla części III zamówienia: 1.400 zł (jeden tysiąc czterysta złotych); dla części IV zamówienia: 1.300 zł (jeden tysiąc trzysta złotych); 2 Wadium winno być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 6639 9803 w ING Banku Śląskim S.A. Oddział w Kielcach. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: wadium w przetargu nr 2/PN/2010 na część ............... zamówienia b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium składane w formie określonej w pkt. b - e należy złożyć w formie oryginału. 3 Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Przez wniesienie wadium w pieniądzu należy rozumieć uznanie rachunku zamawiającego na kwotę, wskazaną w pkt. 9.1.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: a) w art 46 ust. 4 a Pzp, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na mocy art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo gdy zawarcie umowy w wprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wskazane wyżej w lit. a i b; 2) termin obowiązywania gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4 Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem określonym przez zamawiającego w tym zakresie jest zrealizowania w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji każdego typu wydawnictwa w ramach danej części. Niewystarczające będzie doświadczenie w realizacji np. wyłącznie ulotek w ramach II części zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (pkt. 5.1.1 SIWZ) Wykonawca składa: 1 Sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wykaz wykonanych usług.. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może on być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2 Referencje lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem zostały zrealizowane należycie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, dotyczących przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówienia, jednakże tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, okoliczności których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, oraz z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przedmiocie stawki podatku VAT przyjętej przez wykonawcę do kalkulacji zaoferowanej ceny brutto, w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego
25 - 033 Kielce
ul. Ściegiennego 2/32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego 25 - 033 Kielce ul. Ściegiennego 2/32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: INFORMATOR AGROTURYSTYCZNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: opracowanie graficzne, złożenie dostarczonego przez Zamawiającego materiału bazowego, przygotowanie piktogramów nawiązujących do tytułu każdego rozdziału oraz piktogramów dla obiektów skategoryzowanej bazy agroturystycznej dla oznaczenia następujących usług proponowanych w danym obiekcie: liczba pokoi i miejsc noclegowych, pokoje z łazienkami, wyżywienie, gospodarstwo rolne, zwierzęta domowe, jazda konna, stawy rybne / łowisko, las, szlaki piesze, szlaki rowerowe, wyżywienie, kuchnia regionalna, radio, telewizor, parking, plac zabaw dla dzieci, gry, ognisko, pole namiotowe; zamieszczenie mapy administracyjno-turystycznej regionu (wewnętrzna strona tyłu okładki); wydrukowanie informatora. W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji książki (w szczególności: rodzaj papieru, nasycenie kolorystyczne zdjęć i innych elementów graficznych, rodzaj i rozmiaru czcionki, szata graficzna)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROGRAM ROZWOJU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH PROGRAM PROMOCJI PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH ZESTAW 7 RODZAJÓW ULOTEK W KRAINIE MOCNYCH WRAŻEŃ PLAN MIASTA KIELCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: opracowanie graficzne, złożenie dostarczonego przez Zamawiającego materiału bazowego, wydrukowanie wydawnictwa. W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji książki (w szczególności: rodzaj papieru, nasycenie kolorystyczne zdjęć i innych elementów graficznych, rodzaj i rozmiaru czcionki, szata graficzna)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ULOTKI DOTYCZĄCE ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO PRZEWODNIK TURYSTYCZNY DOTYCZĄCY ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie opracowanie merytoryczne i graficzne przewodnika, wykonanie składu, druku i złożenia wydawnictw. Wykonawca będzie również zobowiązany do zamieszczenia zdjęć oraz zamieszczenia innych materiałów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MAPA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: Na awersie: opracowanie merytoryczne i graficzne mapy w skali 1: 125 000 wraz z uwzględnieniem następujących treści: treść sytuacyjna (drogi - krajowe, wojewódzkie, powiatowe, gminne; koleje; sieć rzeczna; zbiorniki wodne; pokrycie terenu; rzeźba terenu; itp.), walory turystyczne (przyrodnicze, kulturowe, specjalistyczne, atrakcje turystyczne, itp.), system ochrony przyrody (parki, rezerwaty, ważniejsze pomniki przyrody), infrastruktura turystyczna (baza noclegowa, szlaki: piesze, rowerowe, samochodowe, stoki narciarskie, kąpieliska, parkingi, itp.). Ponadto opracowanie planu miasta Kielce i mapy Gminy Chęciny (1: 75 000) oraz zaznaczenie na nich przebiegu szlaku Archeo -Geologicznego, walorów turystycznych (przyrodnicze, kulturowe, specjalistyczne, atrakcje turystyczne, itp.), systemu ochrony przyrody (rezerwaty, ważniejsze pomniki przyrody), infrastruktury turystycznej (baza noclegowa, szlaki: piesze, rowerowe, samochodowe, stoki narciarskie, parkingi dla autokarów, itp.). Wykonawca opracuje teksty na mapę w języku polskim i angielskim. Wykonawca dokona składu opracowanego materiału bazowego wraz z materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego na rewers mapy, wydrukuje mapy i dokona ich złożenia. Autor tekstów na mapę oraz osoba przeprowadzająca korektę merytoryczną, stylistyczną musi posiadać odpowiednie doświadczenie i wiedzę z zakresu tematu opracowania. Tłumaczenie tekstów na mapę musi być przeprowadzone przez profesjonalnych tłumaczy mających doświadczenie w tłumaczeniach o charakterze turystycznym, geologicznym i archeologicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Druk i kolportaż "Wiara i Mundur" i "Nasza Służba"
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
więcej: Wydawnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.