Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Przemyśl: realizacja systemu SZPROT I poprzez rozbudowę istniejącej aplikacji EORI PL oraz zapewnienie wsparcia utrzymania systemu.
Numer ogłoszenia: 4033 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja systemu SZPROT I poprzez rozbudowę istniejącej aplikacji EORI PL oraz zapewnienie wsparcia utrzymania systemu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja I fazy Systemu Zintegrowanej Rejestracji Przedsiębiorców SZPROT (SZPROT I) poprzez rozbudowę Krajowego Systemu Rejestracji i Identyfikacji Podmiotów Gospodarczych EORI PL, którego ogólna charakterystyka została przedstawiona w Załączniku Nr 1 do Umowy (Załącznik D do SIWZ). Zadania te będą wykonywane w ramach I-szej fazy realizacji Projektu SZPROT, będącego jednym z projektów uruchomionych w ramach Programu e-Cło. Zmodernizowanie systemu zostanie zrealizowane z wykorzystaniem posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego, oprogramowania systemowego oraz istniejącej infrastruktury sieciowej, która jest opisana w Załączniku nr 1, pkt. 8.1 do Umowy (Załącznik D do SIWZ). . Dopuszcza się zmodernizowanie systemu w oparciu o technologię inną niż obecna pod warunkiem przepisania lub dostosowania do tej technologii istniejących komponentów wraz z dostarczeniem niezbędnych licencji i wsparcia w cenie oferty/umowy. Przedmiotem zamówienia jest również świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia utrzymania Systemu. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się się do: 1) realizacji zadań związanych z rozbudową systemu EORI PL, szczegółowo opisanych w § 2 Umowy (Załącznik D do SIWZ), na które składają się: a) rozbudowa systemu EORI PL w związku z realizacją wymagań wspólnotowych i krajowych, b) zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń administratorów systemu, w zakresie zadań opisanych w lit. a), 2)dostawa skonsolidowanej wersji systemu oraz skonsolidowanej dokumentacji systemu pod koniec umowy, 3)realizacji usługi wsparcia utrzymania Systemu. 2. Przeniesienia autorskich praw majątkowych do produktów wytworzonych w wyniku realizacji Umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert , określonego w rozdziale XIII pkt. 3 SIWZ, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 4.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5.Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Izby Celnej w Przemyślu: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszowie 56 1010 1528 0020 4613 9120 0000 6.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1)jednej usługi o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegającej na budowie lub rozbudowie i wdrożeniu oraz uruchomieniu systemu informatycznego charakteryzującego się łącznie: a)funkcjonowaniem w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej klienta (co najmniej 30 jednostek w różnych lokalizacjach na terenie kraju), b)scentralizowaną architekturą, c)komunikacją opartą o wymianę komunikatów w formacie XML, d)pracą w sieci rozległej (minimum 30 punktów dostępowych), e)wymianą komunikatów z siecią CCN/CSI, oraz 2)jednej usługi o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegającej na utrzymaniu systemów informatycznych (w tym Help Desk lub Hot Line polegające na utrzymaniu systemu w eksploatacji i wspieraniu użytkowników systemu informatycznego). Powyższy warunek może być spełniony poprzez wykazanie jednej usługi obejmującej łącznie zakresy wskazane w pkt 1) i 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami proponowanymi do pełnienia poniższych funkcji, spełniającymi następujące wymagania: 1)Kierownika Projektu, który wykaże się: a)posiadaniem kwalifikacji w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2, potwierdzonych pełnieniem roli kierownika projektu informatycznego po stronie Wykonawcy zarządzanego wg metodyki PRINCE2 lub certyfikatem z zakresu metodyki PRINCE2 lub zaświadczeniem ukończenia kursu zarządzania wg metodyki PRINCE2, b)pełnieniem funkcji kierownika lub zastępcy kierownika projektu w co najmniej 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, polegających na budowie systemów informatycznych o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanych dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej, c)biegłą znajomością języka polskiego w mowie i w piśmie oraz znajomością języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie z materiałów w tym języku. 2)Głównego Analityka, który wykaże się: a)doświadczeniem w zbieraniu wymagań użytkowników, dokumentowaniu wymagań i modelowaniu procesów biznesowych, stosowaniu technik modelowania, prowadzeniu analiz, potwierdzonych udziałem w charakterze analityka, w minimum 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, będących przedsięwzięciami realizowanymi dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej, przy czym przynajmniej jeden z projektów musi obejmować realizację bazodanowego systemu informatycznego o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100, b)znajomością języka angielskiego umożliwiającą analizę dokumentacji technicznej DG TAXUD. 3)Głównego Architekta/Głównego Projektanta, który wykaże się: a)doświadczeniem w tworzeniu architektury i projektowaniu bazodanowych systemów informatycznych, potwierdzonych udziałem w charakterze architekta lub projektanta, w minimum 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, będących przedsięwzięciami realizowanymi dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej, przy czym przynajmniej jeden z projektów musi obejmować realizację bazodanowego systemu informatycznego o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100, Ww. projekty powinny również obejmować opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowych służące do komunikacji z użytkownikami/klientami, z zastosowaniem technologii Java, w tym z użyciem WebServices, b)znajomością języka angielskiego umożliwiającą analizę dokumentacji technicznej DG TAXUD. 4)Eksperta ds. bazy danych, który wykaże się: a)doświadczeniem w projektowaniu bazy danych Oracle, potwierdzonym udziałem w minimum 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania w charakterze projektanta lub konsultanta bazy danych Oracle, w systemach będących przedsięwzięciami o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanymi dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej. 5)Głównego programisty, który wykaże się: a)doświadczeniem w programowaniu w języku Java oraz technologii XML, potwierdzonym udziałem w minimum 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania w charakterze programisty, będących przedsięwzięciami o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanymi z wykorzystaniem technologii Java oraz XML, dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej. 6)Eksperta ds. serwerów aplikacji, który wykaże się: a)doświadczeniem w charakterze programisty lub konsultanta w zakresie rozwiązań serwerów aplikacji, potwierdzonym udziałem w minimum 2 projektach realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, będących przedsięwzięciami o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanymi dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej, w tym co najmniej w 1 projekcie w technologii BEA WebLogic lub Oracle WebLogic. 7)Eksperta ds. infrastruktury sieciowej, który wykaże się: a)znajomością sieciowych protokołów komunikacyjnych, zarządzania i administracji siecią SAN, zagadnień sieci WAN i LAN, budowy i utrzymania sieci z wykorzystaniem aktywnych urządzeń sieciowych CISCO oraz zagadnień związanych z szyfrowaniem przesyłanych danych, potwierdzoną pełnieniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania funkcji osoby odpowiedzialnej za infrastrukturę sieciową, w co najmniej 2 projektach budowy systemów informatycznych, o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanych dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej. 8)Eksperta ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, który wykaże się: a)wiedzą z zakresu audytu bezpieczeństwa informacji, potwierdzoną zaświadczeniem ukończenia kursu lub posiadaniem odpowiedniego certyfikatu, b)udziałem jako osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo systemu w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, w co najmniej 2 projektach informatycznych budowy systemów informatycznych, o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, realizowanymi dla klienta o rozproszonej strukturze organizacyjnej lub co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo systemów informatycznych, o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy. 9)Eksperta ds. zapewnienia jakości, który wykaże się: a)wiedzą z zakresu zapewnienia jakości, potwierdzoną zaświadczeniem ukończenia kursu lub posiadaniem odpowiedniego certyfikatu, b) znajomością metod i technik testowania systemów informatycznych, potwierdzoną udziałem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, jako osoba odpowiedzialna za zapewnienie jakości i testowanie, w co najmniej 2 projektach informatycznych będących przedsięwzięciami budowy systemów o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, c)biegłą znajomością języka polskiego w mowie i w piśmie. 10)Eksperta ds. prezentacji danych na stronach internetowych, który wykaże się znajomością technik prezentacji danych na stronach internetowych z użytkownikami, z zastosowaniem technologii WebServices, potwierdzoną pełnieniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, funkcji osoby odpowiedzialnej za prezentację danych na stronach internetowych w minimum 2 systemach informatycznych, o liczbie użytkowników nie mniejszej niż 100 każdy, Osoby wchodzące w skład Zespołu Projektowego mogą pełnić w projekcie więcej niż jedną funkcję, za wyjątkiem łączenia funkcji określonych w punktach 1) oraz 9), przy czym Zespół Projektowy Wykonawcy powinien składać się z co najmniej 5 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) opóźnienia terminów realizacji zobowiązań umownych na skutek działania siły wyższej, o której mowa w § 11 Wzoru Umowy, pod warunkiem dostarczenia przez Stronę dotkniętą takim działaniem, w ciągu 7 dni od dnia zaistnienia, dokumentu potwierdzającego ten fakt wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej - w takiej sytuacji terminy określone w Umowie zostaną przedłużone o czas trwania siły wyższej; 2) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia; 3) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych w zakresie oprogramowania informatycznego - możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą Umową. W powyższej sytuacji, zakres świadczonych usług pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 2.Wprowadzenie zmian do postanowień Umowy wymaga: 1) wolnej woli stron; 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 7. osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Program e-Cło..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.