eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynArtyku³y biurowe, Tusze i tonery do drukarek i kopiarek.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-12-09

Olsztyn: Artyku³y biurowe, Tusze i tonery do drukarek i kopiarek.
Numer og³oszenia: 403442 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy , ul. ¯o³nierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe, Tusze i tonery do drukarek i kopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - artyku³ów biurowe pi¶mienniczych i archiwizacyjnych powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, itp. Zadanie nr 2, 3, 4 - oryginalnych tuszów do komputerowych drukarek atramentowych, oryginalnych tonerów do komputerowych drukarek laserowych oraz oryginalnych tonerów do urz±dzeñ kopiuj±cych (xero). Nie dopuszcza siê oferowania w zakresie zad. nr 2, 3, 4 produktów równowa¿nych, regenerowanych, zamiennych..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.76.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.92.00-2, 30.19.29.20-6, 30.19.30.00-8, 30.19.95.00-5, 30.19.97.92-8, 22.85.00.00-3, 30.19.72.22-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.11-5.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wype³niony przez wykonawcê za³. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - za³. nr 2 z podanymi cenami.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 1.2 wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 1.3 zmiana terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej warto¶ci lub ilo¶ci przedmiotu zamówienia 1.4 dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych ma³oistotnych postanowieñ do umowy je¿eli, konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy. 1.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 1.6 w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcie umowy tj.: zakoñczenia produkcji oferowanego produktu, wyga¶niêcia rejestracji oferowanego produktu 2. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Przesy³aj±c na adres siediby Zamawiaj±cego jak w Sekcji Iww lub z³o¿yc osobiscie w Sekretariacie Dyrektora Szpitala..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rózne artyku³y biurowe pi¶miennicze i archiwizacyjne powszechnego u¿ytku min. segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, itp..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.70.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.92.00-2, 30.19.29.20-6, 30.19.30.00-8, 30.19.95.00-5, 30.19.97.92-8, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 22.10.00.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.70.00-0, 22.85.00.00-3, 30.19.72.22-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Oryginalny tusz kolorowy i czarny do róznych typów komputerowych drukarek atramentowych - 24 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tonery do ró¿nych typów drukarek komputerowych - 33 pozycje w zadaniu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tonery do ró¿nych typów kopiarek (xero) - 5 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.