Ogłoszenie z dnia 2014-12-09
Raszków: Zamówienie uzupełniające do zadania pn : Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Raszków.
Numer ogłoszenia: 403482 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków, Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn : Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Raszków..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Raszków, w związku z przeprowadzeniem zamówienia uzupełniającego do zadania pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy i Miasta Raszków. 2.Zakres usługi obejmuje: - wywóz i zagospodarowanie komunalnych odpadów stałych niesegregowanych pochodzących z gospodarstw domowych - odbiór odpadów segregowanych z gospodarstw domowych, worków - odbiór odpadów segregowanych z pojemników do segregacji (budynki wielolokalowe) - transport odpadów. Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Raszków z następujących miejscowości: teren miasta Raszków oraz z niżej wymienionych miejscowości znajdujących się na terenie gminy: Bieganin, Bugaj, Drogosław, Głogowa, Grudzielec Nowy, Grudzielec, Janków Zaleśny, Jaskółki, Jelitów, Józefów, Koryta, Korytnica, Ligota, Moszczanka, Niemojewiec, Pogrzybów, Przybysławice, Radłów, Rąbczyn, Skrzebowa, Sulisław, Szczurawice, Walentynów. Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych stałych: Budynki jednorodzinne: Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) odbierane są dwa razy w miesiącu, natomiast odpady zbierane w sposób selektywny (w workach) odbierane od właścicieli nieruchomości jeden raz w miesiącu. Budynki wielolokalowe ( bloki oraz wspólnoty ) Odpady komunalne niesegregowane ( zmieszane ) odbierane są dwa razy w miesiącu, natomiast odpady zbierane w sposób selektywny ( w workach lub pojemnikach ) odbierane są od właścicieli nieruchomości raz na miesiąc. Koszt usług wyliczono przy uwzględnieniu następujących szacowanych ilości odpadów komunalnych (zmieszanych): za okres od 01.01.2015 do 31.01.2015 r. = 233 Mg Wielkość odpadów segregowanych ustalono szacunkowo na ilość łączną 22,05 ton w całym okresie tj. od 01-01-2015 r do 31-01-2015r a. odpady segregowane papier = 0,85 ton b. odpady segregowane szkło = 14,5 ton c. odpady segregowane tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe i metale = 6,7 ton.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM EKO KAR,MZO,KOSZ reprezentowanym przez:Zakład Usług Komunalnych Eko Kar - Karol Mądrzak Lider Konsorcjum, ul. Polna 17, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82467,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82467,61
Oferta z najniższą ceną: 82467,61 / Oferta z najwyższą ceną: 82467,61
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta a jej wykonanie stało się konieczne ze względu na unieważnienie zamówienia na lata 2015 - 2016 r. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W postępowaniu przetargowym podstawowym Zamawiający zastrzegł sobie prawo do zamówienia uzupełniającego do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie jest drugim zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie azbestu z terenu powiatu obornickiego w roku 2024 - z wyłączeniem beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu obornickiego w 2024 roku - beneficjenci działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu Zarządu Zlewni w Sieradzu
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.