Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40352 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Pruszcz: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gm. Pruszcz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz, krajowy numer identyfikacyjny
9235105000000, ul.
ul. Główna
33,
86120
Pruszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 562 43 00, faks
52 562 43 02, e-mail
pruszcz@pruszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gm. Pruszcz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie przedmiotu zamówienia: a. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych, w granicach administracyjnych Gminy Pruszcz. b. Wyposażenia nieruchomości objętych systemem gminnym w pojemniki do gromadzenia odpadów popiołu, a także dostawy worków do zbiórki selektywnej odpadów surowcowych. c. Organizacja i przeprowadzenie odbierania odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości w ramach "wystawek" - 2 razy do roku. d. Obsługę punktów aptecznych w zakresie wyposażenia w pojemniki, odbierania i organizacji przetwarzania przeterminowanych leków pochodzących z gospodarstw domowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT646559.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 701000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI
na podstawie art. 67, ust. 1, pkt. 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone było w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ Spółka Komunalna "Błysk" Sp. z o.o. tj. zaproszony do negocjacji Wykonawca stanowi osobę prawną, nad którą Gmina Pruszcz sprawuje kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej.
Ponadto 90% działalności Spółki Komunalnej "Błysk" Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Pruszcz, a także nie posiada ona bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Celem Spółki Komunalnej "Błysk" Sp. z o.o. zgodnie z jej aktem założycielskim jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności, a przedmiotem jej działalności świadczenie usług powszechnie dostępnych w zakresie gospodarki komunalnej, w tym zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne. Wskazany wyżej art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych pozwala na realizację zadania własnego gminy wskazanego w ustawie o samorządzie gminnym w zakresie utrzymania czystości i porządku przez powołaną w tym celu spółkę.
Ponadto Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nakłada na gminy obowiązek osiągnięcia określonych poziomów recyklingu i odzysku, a umożliwienie przekazania zadania w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych swojej spółce komunalnej pozwoli na uszczelnienie gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi i osiągnięcie wymaganych poziomów, jak również daje możliwość bieżącej kontroli oraz poprawy jakości świadczonych usług.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.