eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy sukcesywne materiałów do diagnostyki RTG na okres 12 mc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne materiałów do diagnostyki RTG na okres 12 mc
Numer ogłoszenia: 403696 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne materiałów do diagnostyki RTG na okres 12 mc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: film zębowy, zestaw wywołyjący do obróbki zdjęć zębowych, film do radiografii cyfrowej DTA 25/30 i DTA 35/43, film mammograficzny 18/24; 24/30 - utrwalacz, wywoływacz, zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu CT, jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej QFT, złącza niskiego ciśnienia z konektorem, jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej do MR, przedłużacz niskociśnieniowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 PZP (DzU. z 2007 nr 223 poz. 1655) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówiania oraz art. 22 ustawy PZP Ocena zostanie dokonana w myśl zasady spłnia/nie spełnia 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: ad. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, ad. 2 zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy) Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; przedłożenie dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004, zgodne z klasą wyrobu , przedłożenie katalogów, folderów odpowiadających oferowanemu przedmiotowi zamówiania, , zadanie 1-3 aktualne karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych , zgodnie z ustawą o opakowanich i odpoadach niebezpiecznych z 2001 Dz.U. 63/01 poz. 638 z póź. zm), zadanie 1-3 kopie aktualnych decyzji na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów opakowaniowych lub odpowiednio umowa/zlecenie z podywkonawcą i kopia decyzji podwykonawcy - jeżli dotyczy , , oświadczenie o gotowości złożenia wskazanej próbki na żądanie zamawiającego ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: film zębowy 3/4 Dental Film Dentix Speed E, zestawy wywołujący do obrobki zdjęć zębowych do wywoływarki Periomat np. Fomadent.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamawiający wymaga filmów i zestawu jednego producenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: film do radiografii cyfrowej DTA 25/30; 35/43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filmy do termodrukarki DRYSTAR5500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: film mammograficzny 18/24; 24/30 utrwalacz, wywoływacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywoływacz i utrwalacz do aparatu Classic EOS, Zamawiający wymaga filmów, wywoływacza i utrwalacza jednego producenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Sellant CT 2. jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150 ml QFT 3.złącza niskiego ciśnienia z konektorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw składający się z dwóch sztuk jednorazowych wkładów o pojemności 200ml każdy, złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem - w 100% kompatybilne z automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu Medrad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Opitistar LE60/60Multipack do MR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w 100% kompatybilne ze strzykawką automatyczną Optistar LE60/60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacz niskociśnieniowy 300PCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dł. 120cm 2700 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.