Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Medyka: Dostawy ryb, konserw i mrożonek do Zakładu Karnego w Medyce
Numer ogłoszenia: 403712 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb, konserw i mrożonek do Zakładu Karnego w Medyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - ryby 1. Makrela wędzona 700 kg, 2. Tusza z miruna mrożona 1000 kg, 3. Burgery rybne mrożone 1300 kg, 4. Filet rybny mintaj mrożony 300 kg, 5. Śledź solony matias 400 kg. Grupa II - konserwy 1. Szprot w pomidorach 400 kg, 2. Paprykarz z ryżem 650 kg, 3. Konserwa turystyczna 650 kg, 4. Pasztet mazowiecki 600 kg. Grupa III - mrożonki 1. Mięso mielone wieprzowe mrożone 300 kg, 2. Wątroba wieprzowa mrożona 1000 kg, 3. Kurczak mrożony 1800 kg, 4. Filet drobiowy mrożony 120 kg, 5. podudzie drobiowe mrożone (dramstik) 120 kg, 6. Serca drobiowe mrożone 900 kg, 7. Skrzydełka z kurczaka mrożone 900 kg, 8. Udziec drobiowy z kością mrożony 300 kg, 9. Mieszanka warzywna mrożona 1000 kg, 10. Mieszanka warzywna mrożona 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.11.00.00 - Mięso 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki opisane w rozdziale V SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 6.Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5 lit., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, biuro DKw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I - ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Makrela wędzona 700 kg, 2. Tusza z miruna mrożona 1000 kg, 3. Burgery rybne mrożone 1300 kg, 4. Filet rybny mintaj mrożony 300 kg, 5. Śledź solony matias 400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II - konserwy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szprot w pomidorach 400 kg, 2. Paprykarz z ryżem 650 kg, 3. Konserwa turystyczna 650 kg, 4. Pasztet mazowiecki 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa III - mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mięso mielone wieprzowe mrożone 300 kg, 2. Wątroba wieprzowa mrożona 1000 kg, 3. Kurczak mrożony 1800 kg, 4. Filet drobiowy mrożony 120 kg, 5. podudzie drobiowe mrożone (dramstik) 120 kg, 6. Serca drobiowe mrożone 900 kg, 7. Skrzydełka z kurczaka mrożone 900 kg, 8. Udziec drobiowy z kością mrożony 300 kg, 9. Mieszanka warzywna mrożona 1000 kg, 10. Mieszanka warzywna mrożona 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.