Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Łódź:
ZP/28/2014 Dostawa żeli medycznych oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 40378 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/28/2014 Dostawa żeli medycznych oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/28/2014 Dostawa żeli medycznych oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP
PAKIET 1 - papier toaletowy,ręczniki papierowe
1.Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40 g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długosć 30 m, szerokosć wstegi 9,5 cm - 10 cm - 108 000 szt.
2.Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25 cm x 23 cm (1 op - 200 listków), utwardzony w celu podniesienia wytrzymałosciw stanie mokrym, gofrowany. Recznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1 - 2 listków. Papier w kolorze białym lub szarym - 116 000 op.
PAKIET 2 - prześcieradła papierowe
1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm, dł. 80m - dwuwarstwowe, gofrowane, do badań usg i kardiologicznych - leżanki - 1 000 rolek
2.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce, szer. 40cm, dł. 80m - dwuwarstwowe, gofrowane - na fotel ginekologiczny - 200 rolek
PAKIET 3 - kosz na śmieci
1.Kosz na śmieci plastikowy 2 l. z ruchomą pokrywą, kolor wg. zamówienia biały, żółty, czerwony, niebieski - 300 szt.
PAKIET 4 - miski plastikowe
1.Miska plastikowa średnica 26-30 cm - 60 szt.
2.Miska plastikowa średnica 36 - 40 cm - 60 szt.
PAKIET 5 - stelaże
1.Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek duży poj. 120 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 200 szt.
2.Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek średni poj. 70 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 200 szt.
PAKIET 6 - wycieraczki i maty
1.Wycieraczka /mata/ z włókna z antypoślizgowym, gumowym spodem 150 cm x 250 cm - 6 szt
2.Mata gumowa z obrzeżem 150 cm x 250 cm - 8 szt
PAKIET 7 - kije drewniane
1.Kij drewniany do szczotki 150 - 200 cm - 20 szt
PAKIET 8 - przepychaczki gumowe
1.Przepychaczka gumowa do udrażniania syfonów - 16 szt
PAKIET 9 - uchwyty szczotek
1.Uchwyt szczotki kompletny(typu S1554)/część łącząca kij z stelażem do sprzątania - 50 szt.
Pakiet 10
1.Żel do badań USG (op. 500-1000g) - 1 800 000 gram
Pakiet 11
1.Żel do badań EKG (op. 500-1000 g) - 20 000 gram
Pakiet 12
1.Żel do badań USG hypoalergiczny (op. 4000-6000 g) - 550 000 gram
Pakiet 13
1. Pasta elektrodowa kontaktowo klejąca do badań eeg (op. 50-100 g) - 1 000 gram
Pakiet 14
1.Pasta przewodząca do badań eeg (op.100-300 g) - 2 280 gram
Pakiet 15
1.Żel ścierny do ap. Holter ułatwiający prawidłowy kontakt elektrody pomiarowej ze skórą, o odczynie neutralnym, nie wykazującym właściwości alergicznych (op.100-500 g) - 2 500 gram
Pakiet 16
1.Żel do elektrod pH - metrycznych (op.100-250 g) - 500 gram
Pakiet 17
1.Żel do badań USG sterylny w saszetkach (op.10-30 g) - 40 000 gram
Pakiet 18
1.Żel do badań ABR (op.100-250 g). Emulsja ścierna do czyszczenia, przygotowująca skórę do badania eeg, ekg (do skóry wrażliwej) - 2 280 gram
Pakiet 19
1.Płyn przeciwgrzybiczny do urządzeń typu ciepłe gniazdko - 2 360 gram.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.(dotyczy Pakietu 10-19) Oświadczenie Wykonawcy.
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów (dotyczy Pakietu 10-19) - Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki
Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.