eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach (XIX/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Katowice: Remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach (XIX/2012)
Numer ogłoszenia: 403842 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach (XIX/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Zamówienie podzielone jest na 19 części: Część nr 1 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Mieszka I 5/26, Mieszka I 5/63 oraz Gliwickiej 95/1a Część nr 2 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Emerytalnej 17a/16 oraz Panewnickiej 331a/40 Część nr 3 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Słupskiej 17/35 oraz Kściuczyka 9/8 Część nr 4 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Cynkowej 18d/3, Cynkowej 18c/8, Cynkowej 12a/9 oraz Cynkowej 12b/8 Część nr 5 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Piastowskiej 2/22, Uniwersyteckiej 21/61, Uniwersyteckiej 21/163 oraz Korfantego 8/73 Część nr 6 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Bratków 9/12, Kopernika 14a/25 oraz Wita Stwosza 27a/2 Część nr 7 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Kościuszki 5a/15, Konopnickiej 2/18 oraz Wojewódzkiej 14/14 Część nr 8 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Sienkiewicza 23/14 oraz Plebiscytowej 37/13 Część nr 9 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Powstańców 7b/15, Batorego 3/15, Sienkiewicza 4/4 Część nr 10 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Zamiejskiej 5/4, Narutowicza 11/14, Wolskiego 2/6 Część nr 11 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Piastów 7/146 oraz Tysiąclecia 33/7 Część nr 12 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Gliwickiej 146/10, Gliwickiej 146/11 oraz Gliwickiej 146/5a Część nr 13 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Morawa 24/6, Morawa 24/8, Morawa 35/4, Chemicznej 2/19 Część nr 14 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Wiosny Ludów 25/102, Wiosny Ludów 32a/7, Pogodnej 7/11 oraz Wandy 12/3 Część nr 15 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Katowickiej 39/4, Katowickiej 11/4, Wiązowej 7a/11 Część nr 16 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Sokolskiej 68/14, Korfantego 42/22, Ordona 22/49, Broniewskiego 3/29 Część nr 17 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Grażyńskiego 52/1, Grażyńskiego 61/20, Grażyńskiego 42a/9, Grażyńskiego 56/13 Część nr 18 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Mikusińskiego 14/11, Agnieszki 22/7 oraz Agnieszki 29/6 Część nr 19 obejmuje: remont mieszkań przy ul. Koszalińskiej 2a/32, Zielonogórskiej 38/17 oraz Zielonogórskiej 20/31 Wykonawcy mogą składać oferty na nie więcej niż 4 części zamówienia. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: 5 lat na stolarkę okienną i drzwiową, licząc od dnia końcowego odbioru robót 3 lata na roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia, licząc od dnia końcowego odbioru robót, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym UWAGA! Zamawiający zaleca sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdego z remontowanych mieszkań, UWAGA! Zamawiający informuje, że wybrany wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia robót objętych umową oraz z tytułu zdarzeń, jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem robót, w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie prowadzenia robót. ww. umowa ubezpieczeniowa musi obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających wykonawca wykona je na odrębne zlecenie zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY CZĘŚCI 4 ORAZ 13 w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy wykazać: dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych czynności: osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji, zgodnie z art. 62 ust. 5 ustawy Prawo budowlane dla instalacji elektrycznych; DOTYCZY CZĘŚCI: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19 w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy wykazać: dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych czynności:osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji, zgodnie z art. 62 ust. 5 ustawy Prawo budowlane dla: instalacji elektrycznych, instalacji gazowych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien również dołączyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ - dla każdej z części oddzielnie; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, c) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, d) oświadczenie, o zapoznaniu się z projektem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, e) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz w zakresie: zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.3.4) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga podania doświadczenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Dotyczy sekcji II.1.6) Na podstawie art. 83 ust. 3 określa maksymalną liczbę części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca, na nie więcej niż 4 części zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.