eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich Nr zamówienia DPS/ZP/06/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Sosnowiec: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich Nr zamówienia : DPS/ZP/06/2009
Numer ogłoszenia: 403942 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Sosnowcu , ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2923239, faks 032 2923239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich Nr zamówienia : DPS/ZP/06/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich na okres od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp. Szacunkowa ilość produktów podana jest w formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : Zaakceptują wszystkie warunki określone w SIWZ i w formularzu oferty, spełnią warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy pzp. tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2)posiadają wiedzę i doświadczenie ; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków wg. formuły: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarta jest w SIWZ - punkt 9 oraz 9.1 tj. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub umowę do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: 2.1 Oświadczenie o realizacji co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty w okresie od 01.11.2007r. do 31.10.2009r. (Zał. nr 4 do SIWZ). 2.2 W razie potrzeby Zamawiający zażąda dokumentów potwierdzających, że zamówienia te były wykonane należycie. 3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1 Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia.(Zał. nr 5 do SIWZ) 3.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków .Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2a).SIWZ). 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia: 4.1 Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej zapewniającej realizację zamówienia (Zał. nr 6 do SIWZ). 9.1 Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia: a/ Wypełnionego formularza ofertowego wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b/ Wypełnionego formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ c/ Wzoru umowy zaparafowanego na każdej stronie przez Wykonawcę wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z warunkami umowy - zał. nr 3 do SIWZ. d/ Oświadczenia, stwierdzającego, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w Art.24ust.1-2 Ustawy PZP - załącznik nr 7 do SIWZ. e/ Oświadczenia o spełnianiu wymogów sanitarnych - zał. nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej UM Sosnowiec: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Sosnowcu , ul. Jagiellońska 2 po uprzednim zamówieniu. Koszt druku 6,00 złotych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2, pok. 131.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.