Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Nidzica: Dowożenie uczniów na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 403994 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi: Dowożenie uczniów na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym; Część I Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica Długość trasy 14 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem lub/i Część II Dowożenie na zajęcia wyrównawcze w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica Długość trasy 14 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia wyrównawcze zgodnie z przedstawionym harmonogramem lub/i Część III Dowożenie na zajęcia wyrównawcze w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Radomin-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno-Nidzica Długość trasy 37 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia wyrównawcze zgodnie z przedstawionym harmonogramem lub/i Część IV Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Radomin-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno-Nidzica Długość trasy 37 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem lub/i Część V Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Szkoły Podstawowej w Napiwodzie i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Moczysko- Zimna Woda- Wały- Wikno- Jabłonka- Natać Wielka- Natać Mała- Napiwoda- Nidzica Długość trasy 72 kilometry, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportowe uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 3. Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę). 4. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. 5. Usługa będzie świadczona w terminie od dnia następującego po dniu podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. 6. Szacowana ilość dni, w których będzie się odbywał przewóz uczniów wyniesie w trakcie trwania projektu 68. 7.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę równoważną swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zgłoszonym do przewozów osób o aktualnych badaniach technicznych z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż wskazaną w każdej części zamówienia. Autobus na czas wykonywania przewozów uczniów powinien być oznaczony z przodu i tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonywane z materiału odblaskowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. kierowcą i opiekunem posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części 1,2-5.000 zł. b) dla części 3,4-10.000 zł. c) dla części 5-20.000 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozdziału. 3.Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić na skutek: 1) wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 4) w przypadku wystąpienia zmian w projekcie numer POKL.09.01.02.-28-004/11 pod nazwą Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 4. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wskazana w ust. 3, odnosi się do okresu realizacji umów, do miejscowości wskazanych w trasie, oraz do wyszczególnienia poszczególnych grup Beneficjentów Ostatecznych. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 4, nie mogą skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 4, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu
13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie
tel., fax 089*625 24 57
e-mail: zoois@nidzica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość trasy 14 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie na zajęcia wyrównawcze w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość trasy 14 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia wyrównawcze zgodnie z przedstawionym harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowożenie na zajęcia wyrównawcze w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Radomin-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno-Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość trasy 37 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia wyrównawcze zgodnie z przedstawionym harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Nidzicy i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Radomin-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno-Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość trasy 37 kilometrów, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowożenie na zajęcia rozwijające w ramach projektu uczniów Szkoły Podstawowej w Napiwodzie i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Moczysko- Zimna Woda- Wały- Wikno- Jabłonka- Natać Wielka- Natać Mała- Napiwoda- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość trasy 72 kilometry, wymagany bus min. 20 miejsc siedzących Dowożenie w trakcie trwania całego projektu (średnio raz w tyg.) w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 na zajęcia rozwijające zgodnie z przedstawionym harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Nidzicy w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2025 r. na terenie miasta Nidzica "
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.