Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-09
Łódź: Zaprojektowanie i budowa
PŁYTY POSTOJOWEJ DLA SAMOLOTÓW
STANOWIĄCEJ POŁĄCZENIE PŁYT POSTOJOWYCH PPS 1 I PPS 2
WRAZ ZE STANOWISKIEM ODLADZANIA SAMOLOTÓW
na terenie Portu Lotniczego Łódź im. W. Reymonta Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 404004 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa PŁYTY POSTOJOWEJ DLA SAMOLOTÓW STANOWIĄCEJ POŁĄCZENIE PŁYT POSTOJOWYCH PPS 1 I PPS 2 WRAZ ZE STANOWISKIEM ODLADZANIA SAMOLOTÓW na terenie Portu Lotniczego Łódź im. W. Reymonta Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zamówienia w postaci zaprojektowania i budowy płyty postojowej dla samolotów stanowiącej połączenie płyty postojowej PPS1 i PPS 2 wraz ze stanowiskiem dla odladzania samolotów na terenie Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta sp. z o. o. w Łodzi (na działce ewidencyjnej nr 4/66 w obrębie G-21 oraz działkach ewidencyjnych nr 83/10, 84/1, 85, 86/1, 89/2 w obrębie P-34, dla których Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi XVI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgi wieczyste o numerach: 4/66 - LD1M/00046561/8, 83/10 - LD1M/00154873/8 84/1 - LD1M/00154873/8 85 - LD1M/00154873/8 86/1 - LD1M/00154873/8, 89/2 - LD1M/00122402/3) oraz uzyskanie dla niego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, na zasadach i warunkach określonych w SIWZ oraz załącznikach do niego.. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został zawarty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (zwanym dalej: PFU), stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy, których rezultatem będzie: 3.1. ETAP I: a) Wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej ; b) Sporządzenie przez Wykonawcę specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Sporządzenie przez Wykonawcę przedmiaru robót; d) Przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji wytworzonej przez Wykonawcę; e) Uzyskanie przez Wykonawcę i na jego koszt, a w imieniu i na rzecz Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na budowę dla budowy płyty postojowej dla samolotów stanowiącej połączenie płyty postojowej PPS1 i PPS 2 wraz ze stanowiskiem dla odladzania samolotów na terenie Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta sp. z o. o. w Łodzi. 3.2. ETAP II: a) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie płyty postojowej dla samolotów stanowiącej połączenie płyty postojowej PPS1 i PPS 2 wraz ze stanowiskiem odladzania samolotów na terminie Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta sp. z o.o. w Łodzi oraz robotami towarzyszącymi; b) Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego; c) Uzyskanie przez Wykonawcę i na jego koszt, a na rzecz i w imieniu Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla płyty postojowej dla samolotów stanowiącej połączenie płyty postojowej PPS1 i PPS 2 wraz ze stanowiskiem dla odladzania samolotów na terenie Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta sp. z o. o. w Łodzi . 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również w szczególności: 4.1. Uzyskanie na własny koszt, a w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich zgód, opinii, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, decyzji, badań lub ekspertyz niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4.2. Bieżąca obsługa geodezyjna oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 4.3. Opracowanie szczegółowego harmonogramu robót i finansowania; 4.4. Opracowanie projektu organizacji robót, planu BIOZ, projektu zaplecza technicznego budowy; 4.5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 4.6. Przekazanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót prawomocnej decyzji zatwierdzającej pozwolenie na wytwarzanie odpadów zgodnie z prawem ochrony środowiska, a przypadku wytwarzania odpadów o masie powyżej 1 Mg rocznie odpadów niebezpiecznych lub 500 Mg rocznie innych niż niebezpiecznie. Zaniechanie tego obowiązku będzie kwalifikowanie przez Zamawiającego jako przypadek nierozpoczęcia przez Wykonawcę robót bez uzasadnionej przyczyny. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego: 5.1. Decyzji Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 20 lipca 2004 roku, nr UA.II/136/2004 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego (stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ); 5.2. Decyzji Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 lutego 2014 roku, nr 7/U/2014 o środowiskowych uwarunkowaniach (stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ). 6. Przedmiot zamówienia wykonany musi być zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a także z obowiązującymi u Zamawiającego procedurami postępowania na lotnisku, w szczególności z załącznikiem nr 15 do INOP EPLL Procedury planowania i prowadzenia prac Ne terenie chronionym lotniska (załącznik nr 13 do SIWZ) oraz zarządzeniem Prezesa PL Łódź im. W. Reymonta sp. z o.o. w Łodzi nr 2/2013 z dnia 03 stycznia 2013 r. w sprawie wdrożenia procedury ochrony PL Łódź im. W. Reymonta sp. z o.o. w Łodzi w związku z planowanymi oraz realizowanymi inwestycjami (załącznik nr 14 do SIWZ). 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy oraz jego otoczenia. Formę i czas dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić z osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami, wskazanymi w rozdziale VIII SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 441.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale X (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/14/69.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu płyt postojowych dla samolotów lub dróg kołowania samolotów lub dróg startowych dla samolotów dla robót budowlanych o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych) netto a usługi te zostały należycie wykonane oraz co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie płyt postojowych dla samolotów lub dróg kołowania samolotów lub dróg startowych dla samolotów o wartości robót budowlanych co najmniej 10.000.000,00 zł ( dziesięć milionów złotych) netto a roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego obowiązującej na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. w dniu 09 grudnia 2014 r.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - GŁÓWNY PROJEKTANT - uprawniony do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w specjalności drogowej bez ograniczeń Wymagania ze strony Zamawiającego: Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane drogowe, które zostały wydane na podstawie: wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., 1409) i,lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 ze zm.) i,lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w projektowaniu, co najmniej dwóch projektów budowlanych w branży inżynieryjnej drogowej każdy dla robót budowlanych o wartości co najmniej 5.000.000 zł netto oraz w tym co najmniej 1 (jeden) polegający na zaprojektowaniu, przebudowaniu lub rozbudowaniu płyt postojowych dla samolotów lub dróg kołowania samolotów lub dróg startowych dla samolotów. - PROJEKTANT (branża wod.-kan.) - uprawniony do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane. Wymagania ze strony Zamawiającego: Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane obejmujące swym zakresem co najmniej sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne i kanalizacyjne bez ograniczeń zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane obejmujące swym zakresem co najmniej sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe kanalizacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: art. 12 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2013 ., 1409 ) i,lub ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r., poz. 932 ze zm.) i,lub ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej jednego projektu budowlanego dla robót budowlanych o wartości 1.000.000 zł netto. - PROJEKTANT (branża elektryczna) - uprawniony do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Wymagania ze strony Zamawiającego: Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących projektowanie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane obejmujące swym zakresem co najmniej instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: art. 12 ust.1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., 1409) i,lub ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932ze zm.) i,lub ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej jednego projektu budowlanego dla robót budowlanych o wartości 1.000.000 zł netto - KIEROWNIK BUDOWY - uprawniony do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie drogowym. Wymagania ze strony Zamawiającego: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w w zakresie inżynieryjnym drogowym zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: art. 12 ust. 1 pkt 1uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i,lub ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932ze zm.) i,lub Ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej każda o wartości minimum 5.000.000 zł netto. - KIEROWNIK ROBÓT (branża wod.-kan.) - uprawniony do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Wymagania ze strony Zamawiającego: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: art. 12 ust.1 pkt 1 uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i,lub ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r., poz. 932ze zm.) i,lub Ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w kierowania co najmniej 2 (dwiema) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych każda o wartości robót co najmniej 500.000 zł netto. - KIEROWNIK ROBÓT ( branża elektryczna ) - uprawniony do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagania ze strony Zamawiającego: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: art. 12 ust.1 pkt 1 uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i,lub ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r., poz. 932ze zm.) i,lub Ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r., nr 63, poz. 394). UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień przez odpowiednie organy do tego uprawnione. Dodatkowe wymagania - 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, - posiadania doświadczenia zawodowego w kierowaniu co najmniej 2 (dwiema) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych każda o wartości co najmniej 1.000.000 zł netto. - GEODETA Wymagania ze strony Zamawiającego: Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 4 ( zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 193 poz. 1287) UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. 2013 r., poz. 1409 ) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ). UWAGA: Zamawiający dopuszcza łącznie powyższych funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 16 000 000,00 zł (szesnaście milionów złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, potwierdzający, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt V ppkt 1.2. lit a) SIWZ 2. Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin wykonania ETAPU I przedmiotu zamówienia - 10
- 3 - termin wykonania ETAPU II przedmiotu zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na Platformie aukcji elektronicznych Portu Lotniczego Łódź pod adresem http://lodzairport.proe.biz. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu w postępowaniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Warunki przeprowadzania aukcji elektronicznej zawarte zostały w Rozdziale XV. SIWZ w postępowaniu ZNP/14/69.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/14/69.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 14:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/14/69. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie przepisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejsze zamówienie w ramach Projektu pn. Poprawa efektywności operacyjnej infrastruktury pola wzlotów Portu Lotniczego Łódź, ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską z Funduszu Spójności, w ramach działania 6.3 Rozwój sieci lotniczej TEN-T, priorytetu VI Drogowa i lotnicza sieć TEN-T w ramach POIiŚ 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.