Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-09
Zbuczyn: Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy
Numer ogłoszenia: 404060 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie III etapu budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn, polegających na wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych, instalacji elektrycznych i sanitarnych, zagospodarowania terenu, tj.: część nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy część nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy część nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy Ogólna charakterystyka obiektów: Wszystkie budynki świetlic (jednakowe), wolnostojące, 1-kondygnacyjne, niskie, niepodpiwniczone, z nie użytkowym poddaszem o prostej zwartej funkcjonalnej architekturze przykryte dachami wielospadowymi. W chwili obecnej wszystkie budynki zrealizowane w stanie surowym otwartym. Zestawienie powierzchni budynku świetlicy: Powierzchnia zabudowy: 214,6m2 Powierzchnia całkowita: 178,9m2 Powierzchnia użytkowa: 214,6m2 Kubatura: 955,0m3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik Nr 9 do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny - wszelkie prace ewentualnie nie uwzględnione w przedmiarze, ale ujęte w dokumentacji projektowej należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. Wyjątki: 1. Wyprawę elewacyjną systemu docieplenia ścian zewnętrznych (BSO) stanowić będzie cienkowarstwowy tynk silikonowy, a nie akrylowy (jak określa projekt budowlany), ponadto do wysokości 2 m od poziomu terenu należy zastosować dodatkową warstwę siatki zbrojącej 2. Podbitkę dachową na zewnątrz budynku wykonać należy z blachy stalowej na ruszcie drewnianym, zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR (brak określenia w projekcie budowlanym) 3. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzenia podestów, pochylni i opaski dookoła budynku należy wykonać tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 4. Należy zwiększyć grubość podkładów betonowych pod posadzki (szlichta betonowa) z 4 cm do 6 cm i dodatkowo wykonać zbrojenie siatką 15x15 cm z drutu stalowego o 4 mm 5. Cokół z płytek gresowych wykończony listwą aluminiową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 6. Sufity podwieszone ocieplone w budynku wykonać należy z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych impregnowanych 12,5mm na konstrukcji metalowej w określonym systemie zapewniającym uzyskanie klasy odporności ogniowej tego elementu od dołu REI30 7. Na wszystkich podłożach ścian wewnętrznych należy wykonać tynki cem.-wap. kat. III, ponadto na wszystkich wewnętrznych powierzchniach malowanych wykonać należy gładzie gipsowe 8. W pomieszczeniach nr 1 i 2 wykonać malowanie ścian technologią natrysku kropelkowego - tapety natryskowe np. Dialkolor z lakierem; pozostałe wewnętrzne podłoża gipsowe malować należy farbą lateksową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 9. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzeń powierzchni gruntu z kostki betonowej przy zagospodarowaniu terenu tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 10. Instalacje elektryczne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przy wycenie instalacji elektrycznych należy uwzględnić również koszt wykonania linii zasilającej z istniejącego złącza kablowego do tablicy rozdzielczej w budynku (zgodnie z opisem w projekcie) 11. Jako kocioł centralnego ogrzewania na opał stały należy uwzględnić kocioł na ekogroszek z podajnikiem 12. Przy wycenie instalacji sanitarnych należy uwzględnić koszt budowy przyłącza wodociągowego z gminnej sieci wodociągowej (zgodnie z warunkami przyłączenia) i przyłącza kanalizacyjnego do szamba i budowy zbiornika na ścieki (szmba) zgodnie z projektem budowlanym. 2. Wykonawca przedmiot zamówienia z materiałów własnych - materiałów w I gatunku jakości, dopuszczonych do obrotu w budownictwie. 3. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. W celu właściwej oceny warunków budowy oraz wyceny kosztów budowy Wykonawca (przed złożeniem oferty) powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych budów, zapoznać się z miejscem i warunkami prowadzenia robót i oświadczyć, że nie wnosi żadnych uwag. 4. Zamawiający dopuszcza wbudowanie innych materiałów niż opisane w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz uzyskania zgody autora dokumentacji projektowej i akceptacji zmiany przez Zamawiającego na zastosowanie innych wyrobów budowlanych. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36-60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru technicznego robót (w zależności od okresu uwzględnionego w ofercie)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynku o kubaturze przekraczającej 1000 m3, której częścią składową lub całym zakresem zamówienia było wykonanie robót ogólnobudowlanych wykończeniowych i elewacyjnych; instalacyjnych: elektrycznych i sanitarnych i brukarskich. Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i odpowiadające zakresowi robót uprawnienia budowlane
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja na roboty objęte zamówieniem - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013, Działanie Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Wykonywanie remontów, napraw bieżących i usuwanie awarii w obiektach budowlanych oraz na terenach zewnętrznych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.