eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbuczynBudowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap IIIstan wykończeniowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Zbuczyn: Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy
Numer ogłoszenia: 404060 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie III etapu budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn, polegających na wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych, instalacji elektrycznych i sanitarnych, zagospodarowania terenu, tj.: część nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy część nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy część nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy Ogólna charakterystyka obiektów: Wszystkie budynki świetlic (jednakowe), wolnostojące, 1-kondygnacyjne, niskie, niepodpiwniczone, z nie użytkowym poddaszem o prostej zwartej funkcjonalnej architekturze przykryte dachami wielospadowymi. W chwili obecnej wszystkie budynki zrealizowane w stanie surowym otwartym. Zestawienie powierzchni budynku świetlicy: Powierzchnia zabudowy: 214,6m2 Powierzchnia całkowita: 178,9m2 Powierzchnia użytkowa: 214,6m2 Kubatura: 955,0m3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik Nr 9 do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny - wszelkie prace ewentualnie nie uwzględnione w przedmiarze, ale ujęte w dokumentacji projektowej należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. Wyjątki: 1. Wyprawę elewacyjną systemu docieplenia ścian zewnętrznych (BSO) stanowić będzie cienkowarstwowy tynk silikonowy, a nie akrylowy (jak określa projekt budowlany), ponadto do wysokości 2 m od poziomu terenu należy zastosować dodatkową warstwę siatki zbrojącej 2. Podbitkę dachową na zewnątrz budynku wykonać należy z blachy stalowej na ruszcie drewnianym, zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR (brak określenia w projekcie budowlanym) 3. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzenia podestów, pochylni i opaski dookoła budynku należy wykonać tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 4. Należy zwiększyć grubość podkładów betonowych pod posadzki (szlichta betonowa) z 4 cm do 6 cm i dodatkowo wykonać zbrojenie siatką 15x15 cm z drutu stalowego o 4 mm 5. Cokół z płytek gresowych wykończony listwą aluminiową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 6. Sufity podwieszone ocieplone w budynku wykonać należy z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych impregnowanych 12,5mm na konstrukcji metalowej w określonym systemie zapewniającym uzyskanie klasy odporności ogniowej tego elementu od dołu REI30 7. Na wszystkich podłożach ścian wewnętrznych należy wykonać tynki cem.-wap. kat. III, ponadto na wszystkich wewnętrznych powierzchniach malowanych wykonać należy gładzie gipsowe 8. W pomieszczeniach nr 1 i 2 wykonać malowanie ścian technologią natrysku kropelkowego - tapety natryskowe np. Dialkolor z lakierem; pozostałe wewnętrzne podłoża gipsowe malować należy farbą lateksową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 9. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzeń powierzchni gruntu z kostki betonowej przy zagospodarowaniu terenu tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 10. Instalacje elektryczne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przy wycenie instalacji elektrycznych należy uwzględnić również koszt wykonania linii zasilającej z istniejącego złącza kablowego do tablicy rozdzielczej w budynku (zgodnie z opisem w projekcie) 11. Jako kocioł centralnego ogrzewania na opał stały należy uwzględnić kocioł na ekogroszek z podajnikiem 12. Przy wycenie instalacji sanitarnych należy uwzględnić koszt budowy przyłącza wodociągowego z gminnej sieci wodociągowej (zgodnie z warunkami przyłączenia) i przyłącza kanalizacyjnego do szamba i budowy zbiornika na ścieki (szmba) zgodnie z projektem budowlanym. 2. Wykonawca przedmiot zamówienia z materiałów własnych - materiałów w I gatunku jakości, dopuszczonych do obrotu w budownictwie. 3. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. W celu właściwej oceny warunków budowy oraz wyceny kosztów budowy Wykonawca (przed złożeniem oferty) powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych budów, zapoznać się z miejscem i warunkami prowadzenia robót i oświadczyć, że nie wnosi żadnych uwag. 4. Zamawiający dopuszcza wbudowanie innych materiałów niż opisane w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz uzyskania zgody autora dokumentacji projektowej i akceptacji zmiany przez Zamawiającego na zastosowanie innych wyrobów budowlanych. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36-60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru technicznego robót (w zależności od okresu uwzględnionego w ofercie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynku o kubaturze przekraczającej 1000 m3, której częścią składową lub całym zakresem zamówienia było wykonanie robót ogólnobudowlanych wykończeniowych i elewacyjnych; instalacyjnych: elektrycznych i sanitarnych i brukarskich. Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i odpowiadające zakresowi robót uprawnienia budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja na roboty objęte zamówieniem - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013, Działanie Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.