Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Lubin: Pełnienie dyżurów w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym Nadleśnictwa Lubin oraz na dostrzegalniach przeciwpożarowych w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 40412 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, fax 076 8412301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dyżurów w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym Nadleśnictwa Lubin oraz na dostrzegalniach przeciwpożarowych w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym Nadleśnictwa Lubin oraz na dwóch wieżach obserwacyjnych. Wykonawca powinien zapewnić minimum sześć osób do wykonania zadania, po dwie zamiennie na każdy z trzech punktów - dwie osoby do pełnienia dyżurów w biurze Nadleśnictwa Lubin przy ul. Spółdzielczej 18, dwie osoby na wieżę obserwacyjną w pobliżu miejscowości Naroczyce w gminie Rudna, dwie osoby na wieżę obserwacyjną w pobliżu miejscowości Pieszkowice w gminie Polkowice. Osoba w punkcie alarmowo -dyspozycyjnym umiejscowionym w biurze zamawiającego alarmuje jednostki ratownicze w przypadku powstania pożaru lasu oraz sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem systemu ochrony przeciwpożarowej Nadleśnictwa Lubin zgodnie z Zasadami postępowania na wypadek powstania pożaru w Nadleśnictwie Lubin. Do obowiązków dyżurnego w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym należy m.in.: 1. Przyjmowanie z terenu meldunków o pożarach, codziennych informacji o stanie zagrożenia pożarowego lub innych wypadkach i odnotowywanie ich w książce meldunków o pożarach i książce dyżurów ppoż. 2. Ustalenie miejsca powstania pożarów przy pomocy dostępnych środków przekazanych do wykorzystania przez Nadleśnictwo Lubin (mapy, telefon, radiostacja). 3. Alarmowanie jednostek ratunkowych. Szczegółowy opis obowiązków dyżurnego zawiera Instrukcja dla dyżurnego punktu alarmowo-dyspozycyjnego (zał. nr 3 do SIWZ). Osoby na wieżach obserwacyjnych prowadzą obserwację terenu w celu wykrycia pożarów oraz zaalarmowania o ich powstaniu zgodnie z Instrukcją dla obserwatora przeciwpożarowego na punkcie obserwacyjnym (zał. nr 4 do SIWZ). Praca na wieżach obserwacyjnych ma charakter pracy na wysokościach. Osoby, które będą ją wykonywały nie powinny mieć przeciwwskazań do prac na wysokościach, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim. Dyżury w punkcie zlokalizowanym w biurze Nadleśnictwa Lubin będą pełnione codziennie w godzinach od 15.00 do 20.00 w okresie od około drugiej połowy marca do połowy października; w dni wolne od pracy dyżur w biurze Nadleśnictwa rozpocznie się od godz. 10.00. Wieże obserwacyjne powinny być obsadzone codziennie w godzinach od 10.00 do 20.00. W okresie wzmożonego zagrożenia pożarowego godzina zakończenia dyżuru może zostać przesunięta. Dyżur może zostać odwołany w przypadku braku zagrożenia pożarowego (określanego metodą Instytutu Badań Leśnictwa - uwzględniającej wilgotności ściółki sosnowej, wilgotność powietrza oraz współczynnik opadowy) lub innych okoliczności, przez Nadleśniczego lub uprawnionego pracownika Nadleśnictwa. Wykonawca zapewni wyposażenie osób wykonujących zadanie na wieżach w telefon komórkowy - numery telefonów należy podać do wiadomości Nadleśnictwa Lubin. Po podpisaniu umowy wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały zadanie oraz numery telefonów do kontaktu z wieżami obserwacyjnymi. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za powierzone środki techniczne i zabezpieczenie obiektów w trakcie i po zakończeniu dyżurów. Maksymalna ilość godzin do wykonania na wszystkich punktach łącznie wynosi 4500, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości godzin do wykonania, w zależności od ilości dni, w których wymagane jest pełnienie dyżurów ze względu na występujące zagrożenie pożarowe. Osoby wskazane prze Wykonawcę do pełnienia dyżurów przejdą specjalne szkolenie zorganizowane przez Nadleśnictwo. Szkolenie dla osób zgłoszonych przez Wykonawcę przy rozpoczęciu wykonywania zadania jest bezpłatne, w przypadku zmiany osób przez Wykonawcę w późniejszym okresie, pokryje on koszty szkolenia w wysokości 320 zł netto, za każdą osobę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1000 zł. ( słownie: tysiąc złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK o/Lubin nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808 w tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - p.poż. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Lubin. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 19 marca 2008 r., do godz. 10.00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki ogólne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( zawiera formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ ). Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.