eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Kraków: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie
Numer ogłoszenia: 404196 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6196510, faks 012 6196510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowie, obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków a w szczególności: a)wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych z częstotliwością nie rzadziej niż jeden raz w ciągu 12 m-cy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: -całkowity demontaż drukarki, -okonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, -ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, -odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, -oczyszczenie układu napędowego drukarki, -oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), -oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -wymianę uszkodzonych części, -montaż oczyszczonych elementów, -sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, -oczyszczenie obudowy drukarki, -wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi z tym, że kopie testowe wykonane podczas przedmiotowego testowania będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych wydruków, -wystawienie szczegółowej -karty serwisowej-, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, b)naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, c)dostawę i wymianę tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w okresie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz. 12.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.12.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz.12.00, d)dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, e)wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, f)czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 4 godziny od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz.12.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.12.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz.12.00, g)czas naprawy w siedzibie Zamawiającego nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii (licząc tylko dni robocze). W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym podstawi na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach. h)odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DTS Drukarki Tonery Serwis Paweł Król, ul. Północna 3, 31-331 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149955,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132943,40

  • Oferta z najniższą ceną: 132943,40 / Oferta z najwyższą ceną: 256871,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielenie zamówienia we wnioskowanym trybie jest uzasadnione na podstawie art. 70 w zw. z art. 10 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania drukarek eksploatowanych w Sądzie, która jest usługą ogólnie dostępną, o jasno określonych zasadach i standardach jakościowych. Ponadto wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.