Ogłoszenie z dnia 2010-12-10
Kraków: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie
Numer ogłoszenia: 404196 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6196510, faks 012 6196510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowie, obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków a w szczególności: a)wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych z częstotliwością nie rzadziej niż jeden raz w ciągu 12 m-cy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: -całkowity demontaż drukarki, -okonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, -ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, -odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, -oczyszczenie układu napędowego drukarki, -oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), -oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -wymianę uszkodzonych części, -montaż oczyszczonych elementów, -sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, -oczyszczenie obudowy drukarki, -wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi z tym, że kopie testowe wykonane podczas przedmiotowego testowania będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych wydruków, -wystawienie szczegółowej -karty serwisowej-, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, b)naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, c)dostawę i wymianę tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w okresie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz. 12.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.12.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz.12.00, d)dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, e)wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, f)czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 4 godziny od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz.12.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.12.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz.12.00, g)czas naprawy w siedzibie Zamawiającego nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii (licząc tylko dni robocze). W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym podstawi na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach. h)odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DTS Drukarki Tonery Serwis Paweł Król, ul. Północna 3, 31-331 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149955,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132943,40
Oferta z najniższą ceną: 132943,40 / Oferta z najwyższą ceną: 256871,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia we wnioskowanym trybie jest uzasadnione na podstawie art. 70 w zw. z art. 10 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania drukarek eksploatowanych w Sądzie, która jest usługą ogólnie dostępną, o jasno określonych zasadach i standardach jakościowych. Ponadto wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- Usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa galaretek owocowych
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Obwodnica Proszowic - etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.