eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobiórTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kobiórze (etap I)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Kobiór: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kobiórze (etap I)
Numer ogłoszenia: 404264 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347162 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobiór, ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, faks 0-32 218 82 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kobiórze (etap I).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze (etap I), w tym: 1. docieplenie ścian budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Kobiórze styropianem gr. 0,120 m o pow. 1614,9 m2, 2. docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją bez warstwy wyrównującej - materiał styropapa grubość 15 cm - pow. 292,5 m2. 3. wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - 210,5 m2. 4. wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe, oszklone - 8,4 m2. UWAGA ! 1. Zakres prac określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. 2. Zaleca się by prace były prowadzone głównie w okresie wakacyjnym tj. lipiec-sierpień 2013 r. 3. Ze względu na warunki określone przez instytucję współfinansującą do 30 listopada 2012 r. wymagane jest wykonanie wymiany wskazanej stolarki okiennej, jak w załączniku do przedmiaru robót. 4. Przed zakupem stolarki okiennej i drzwiowej należy dokonać pomiaru kontrolnego otworów okiennych i drzwiowych w obiekcie szkolnym. 5. Prace budowlane, w trakcie roku szkolnego, muszą być prowadzone w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły podstawowej i gimnazjum, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo uczniów i personelu szkół i niezakłócający pracy dydaktycznej. 6. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na przepisy art. 29 do 31 ustawy PZP. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować urządzenia i materiały innych firm z zachowaniem podanych parametrów technicznych pod warunkiem zapewnienia wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 8.Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie nowej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 9. Obowiązki Wykonawcy: 1) Należycie wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami i wymaganiami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej oraz uzgodnieniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i odda go Zamawiającemu w terminie i na zasadach określonych w umowie. 2) Będzie prowadził prace budowlane w sposób gwarantujący bezpieczeństwo uczniów i personelu szkół oraz niezakłócający pracy dydaktycznej. 3) Zabezpieczy utrzymanie porządku na budowie, a w szczególności ochronę mienia i bezpieczeństwa w tym ppoż. oraz przestrzeganie przepisów BHP zgodnie ze sporządzonym przez kierownika budowy planem BIOZ. 4) Sporządzi dokumentację fotograficzną przed przystąpieniem do robót. 5) Zorganizuje, utrzyma i zlikwiduje plac budowy na własny koszt. 6) W razie potrzeby zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz poniesie koszty zużycia energii i wody w czasie budowy. 7) Umieści na tablicy informacyjnej stosowne zapisy informacyjne. 8) Zabezpieczy dostawy materiałów, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz dokumentacją projektową. 9) Na każde żądanie Zamawiającego (lub inspektora nadzoru) zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną lub przeprowadzić badania dodatkowe. 10) Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały, bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, to koszty badań dodatkowych obciążają Wykonawcę, zaś gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonanie robót są zgodne z umową, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego. 11) W czasie realizacji robót wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały i odpady w miejscach do tego przeznaczonych w uzgodnieniu z właścicielem terenu. 12) Wykonawca zobowiązuje się do zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku, jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego na własny koszt. 13) Wykonawca jest zobowiązany w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego. 14) Po zakończeniu termorenowacji na własny koszt uporządkuje teren budowy i przekaże go Zamawiającemu w terminie odbioru robót. Ponadto zadośćuczyni wszelkim stratom i naprawi wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji inwestycji, jak i powstałe w okresie gwarancyjnym. 15) Będzie uczestniczył w czynnościach komisyjnego odbioru końcowego, oraz przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmii za wady na wezwanie Zamawiającego. 16) Usunie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego stwierdzone wady i usterki ujawnione w czasie odbioru końcowego oraz w okresie gwarancji i rękojmii za wady. 17) Będzie wykonywał wszelkie inne czynności wyżej nie wyszczególnione związane z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu właściwego wykonania, odbioru i rozliczenia przedmiotu umowy. 18) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia. Najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie nowej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany BUDKOM Leszek Świątek, ul. Krótka 11a, 28-220 Oleśnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373163,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298190,54

  • Oferta z najniższą ceną: 298190,54 / Oferta z najwyższą ceną: 533863,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.