eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Różańsko › Obsługa kotłowni, oczyszczalni ścieków oraz utrzymanie zieleni osiedla Nadleśnictwa Różańsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Różańsko: Obsługa kotłowni, oczyszczalni ścieków oraz utrzymanie zieleni osiedla Nadleśnictwa Różańsko
Numer ogłoszenia: 404312 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko , Różańsko 75A, 74-311 Różańsko, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7601814, faks 095 7601814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni, oczyszczalni ścieków oraz utrzymanie zieleni osiedla Nadleśnictwa Różańsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa kotłowni, oczyszczalni ścieków oraz utrzymanie zieleni osiedla Nadleśnictwa Różańsko Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części, zwane pakietami, z których każdy stanowi przedmiot odrębnego postępowania: A) Pakiet nr 1: Obsługa kotłowni oraz oczyszczalni ścieków osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 50721000-5, 90481000-2. 1. Obsługa kotłowni osiedlowej Nadleśnictwa Różańsko - CPV 50721000-5. 1) Obsługa kotłów wodnych c.o. typ UKS o mocy 320 kW (2 szt.), opalanych drewnem oraz podgrzewaczy ciepłej wody w kotłowni osiedlowej Nadleśnictwa Różańsko: - w sezonie grzewczym - 24 godziny na dobę, - w okresie letnim - 15 godzin na dobę. W sezonie letnim, w okresie gdy kotłownia nie jest obsługiwana, za zabezpieczenie obiektu odpowiada Wykonawca. 2) Obsługa agregatu prądotwórczego znajdującego się przy kotłowni Nadleśnictwa Różańsko - w przypadku niedoboru energii elektrycznej. 3) Przygotowanie opału na potrzeby kotłowni osiedlowej. - Łupanie drewna opałowego dostarczanego przez Zamawiającego, w ilości około (320,00 m3/rok), a następnie ułożenie w stosy - plac kotłowni osiedlowej; - Współpraca z Przewoźnikiem przy sortowaniu oraz ułożenie w stosy drewna opałowego podczas rozładunku samochodu dostawczego - plac kotłowni osiedlowej; - Utrzymanie czystości na placu składowym. 2. Obsługa oczyszczalni ścieków osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 90481000-2. a) codzienna obsługa oczyszczalni - czyszczenie filtra, sprawdzenie działania pomp i mieszadła, b) czynności wykonywane raz w miesiącu przy obsłudze oczyszczalni - sprawdzenie wentylatora, tankowanie pojemnika PIX-em ( przy zabezpieczeniu przez Zamawiającego ), czyszczenie dystrybutora, c) utrzymanie czystości i zieleni wokół oczyszczalni - wg potrzeb. B) Pakiet nr 2: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych osiedla Nadleśnictwa Różańsko oraz prace porządkowe na terenie osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 77310000-6, 90600000-3. 1. Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 77310000-6. a) cięcia pielęgnacyjne drzewostanów: usuwanie suchych i krzyżujących się konarów, gałęzi i pędów, b) cięcie żywopłotów: - liściaste - 6 razy w roku (1.721,06 m2) - liściaste - 1 raz w roku (277,20 m2) - iglaste - 2 razy w roku (506,66 m2) c) bieżące czyszczenie krzewów i żywopłotów z chwastów, liści i innych zanieczyszczeń z jednoczesnym ich wywożeniem, d) koszenie trawników - 12 razy w roku (12.471,00 m2), e) przygotowanie różaneczników do okresu wiosennego i zimowego, f) pielenie rabat - 3 razy w roku (120,26 m2), bieżące usuwanie chwastów natychmiast po ich pojawieniu się, g) przycięcie krzewów - 3 razy w roku (21 szt), 1 raz w roku (6 szt.), h) sadzenie kwiatów do skrzynek - 2 razy w roku (18,40 mb), i) zgrabienie liści na trawnikach - 2 razy w roku (12.471,00 m2), j) wysiew nawozów granulowanych na trawnikach - 1 raz w roku (12.471,00 m2) - przy zabezpieczeniu środków - materiałów przez Zamawiającego (nawóz), k) zakwaszanie gleby - 3 razy w roku (84,14 m2) - przy zabezpieczeniu środków - materiałów przez Zamawiającego, l) systematyczne, w miarę potrzeb stosowanie chemicznych i mechanicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami kwiatów, krzewów i drzewostanów (przy zabezpieczeniu środków-materiałów przez Zamawiającego), ł) oczyszczenie terenu ze śmieci - codziennie, m) oczyszczenie oczka wodnego - 2 razy w roku (18 m2). 2. Prace porządkowe na terenie osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 90600000-3. a) odśnieżanie i usuwanie śliskości nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów w sezonie zimowym (3.553,00 m2) - wg potrzeb - Zamawiający dostarczy środki - materiały niezbędne do wykonania zamówienia ( piasek , sól ), b) oczyszczanie nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów po sezonie zimowym z piasku wykorzystywanego do usuwania śliskości w czasie zimy, c) sprzątanie nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów - codziennie (3.553,00 m2)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 90.48.10.00-2, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zadanie w formach dopuszczonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.): Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Dla Pakietu nr 1: 2. 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100), Dla Pakietu nr 2: 1. 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN 00/100). Wadium może być wniesione wedle wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Myśliborzu, k-to Nr 13 20300045 11100000 01264460, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wniesione w innych formach niż pieniądz, należy deponować w kasie, w siedzibie Zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.10.2013r., do godz. 09:45. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawniń do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Pakietu nr 1: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze kotłów wodnych c.o. na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł brutto; ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku; Dla Pakietu nr 2: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu oraz pielęgnacji terenów zielonych, prac porządkowych dróg, placów, chodników, parkingów na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł brutto; ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Pakietu nr 1: a) dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej trzema osobami (łącznie z osobą Wykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia i które to osoby będą posiadać następujące uprawnienia do obsługi: - urządzeń, instalacji i sieci Grupy 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: kotły wodne do 100oC na paliwa stałe o mocy powyżej 50kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi, - urządzeń, instalacji i sieci Grupy I - Urządzenia, instalacje i sieci elektro-energetyczne wytwarząjące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW, b) posiada uprawnienia do obsługi urządzeń, instalacji i sieci Grupy 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50kW; Dla Pakietu nr 2: dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia i która to osoba będą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu oraz pielęgnacji terenów zielonych, prac porządkowych dróg, placów, chodników, parkingów; ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Pakietu nr 1: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000,00 PLN; ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku; Dla Pakietu nr 2: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000,00 PLN; ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasową treść umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Różańsko Różańsko 75A 74-311 Różańsko Dział Admin.-Gospod..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 09:45, miejsce: Nadleśnictwo Różańso Różańsko 75A 74-311 Różańsko Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa kotłowni oraz oczyszczalni ścieków osiedla Nadleśnictwa Różańsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obsługa kotłowni osiedlowej Nadleśnictwa Różańsko - CPV 50721000-5. 1) Obsługa kotłów wodnych c.o. typ UKS o mocy 320 kW (2 szt.), opalanych drewnem oraz podgrzewaczy ciepłej wody w kotłowni osiedlowej Nadleśnictwa Różańsko: - w sezonie grzewczym - 24 godziny na dobę, - w okresie letnim - 15 godzin na dobę. W sezonie letnim, w okresie gdy kotłownia nie jest obsługiwana, za zabezpieczenie obiektu odpowiada Wykonawca. 2) Obsługa agregatu prądotwórczego znajdującego się przy kotłowni Nadleśnictwa Różańsko - w przypadku niedoboru energii elektrycznej. 3) Przygotowanie opału na potrzeby kotłowni osiedlowej. - Łupanie drewna opałowego dostarczanego przez Zamawiającego, w ilości około (320,00 m3/rok), a następnie ułożenie w stosy - plac kotłowni osiedlowej; - Współpraca z Przewoźnikiem przy sortowaniu oraz ułożenie w stosy drewna opałowego podczas rozładunku samochodu dostawczego - plac kotłowni osiedlowej; - Utrzymanie czystości na placu składowym. 2. Obsługa oczyszczalni ścieków osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 90481000-2. a) codzienna obsługa oczyszczalni - czyszczenie filtra, sprawdzenie działania pomp i mieszadła, b) czynności wykonywane raz w miesiącu przy obsłudze oczyszczalni - sprawdzenie wentylatora, tankowanie pojemnika PIX-em ( przy zabezpieczeniu przez Zamawiającego ), czyszczenie dystrybutora, c) utrzymanie czystości i zieleni wokół oczyszczalni - wg potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 90.48.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych osiedla Nadleśnictwa Różańsko oraz prace porządkowe na terenie osiedla Nadleśnictwa Różańsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 77310000-6. a) cięcia pielęgnacyjne drzewostanów: usuwanie suchych i krzyżujących się konarów, gałęzi i pędów, b) cięcie żywopłotów: - liściaste - 6 razy w roku (1.721,06 m2) - liściaste - 1 raz w roku (277,20 m2) - iglaste - 2 razy w roku (506,66 m2) c) bieżące czyszczenie krzewów i żywopłotów z chwastów, liści i innych zanieczyszczeń z jednoczesnym ich wywożeniem, d) koszenie trawników - 12 razy w roku (12.471,00 m2), e) przygotowanie różaneczników do okresu wiosennego i zimowego, f) pielenie rabat - 3 razy w roku (120,26 m2), bieżące usuwanie chwastów natychmiast po ich pojawieniu się, g) przycięcie krzewów - 3 razy w roku (21 szt), 1 raz w roku (6 szt.), h) sadzenie kwiatów do skrzynek - 2 razy w roku (18,40 mb), i) zgrabienie liści na trawnikach - 2 razy w roku (12.471,00 m2), j) wysiew nawozów granulowanych na trawnikach - 1 raz w roku (12.471,00 m2) - przy zabezpieczeniu środków - materiałów przez Zamawiającego (nawóz), k) zakwaszanie gleby - 3 razy w roku (84,14 m2) - przy zabezpieczeniu środków - materiałów przez Zamawiającego, l) systematyczne, w miarę potrzeb stosowanie chemicznych i mechanicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami kwiatów, krzewów i drzewostanów (przy zabezpieczeniu środków-materiałów przez Zamawiającego), ł) oczyszczenie terenu ze śmieci - codziennie, m) oczyszczenie oczka wodnego - 2 razy w roku (18 m2). 2. Prace porządkowe na terenie osiedla Nadleśnictwa Różańsko - CPV 90600000-3. a) odśnieżanie i usuwanie śliskości nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów w sezonie zimowym (3.553,00 m2) - wg potrzeb - Zamawiający dostarczy środki - materiały niezbędne do wykonania zamówienia ( piasek , sól ), b) oczyszczanie nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów po sezonie zimowym z piasku wykorzystywanego do usuwania śliskości w czasie zimy, c) sprzątanie nawierzchni dróg, placów, chodników, parkingów - codziennie (3.553,00 m2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.