eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu WKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Warszawa: Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu WKU
Numer ogłoszenia: 404434 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu WKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu WKU z podziałem na 7 zadań: ochrona fizyczna WKU Śródmieście oraz monitoring WKU: W-wa Mokotów, W-wa Ochota, W-wa Praga Północ, W-wa Praga Południe, W-wa Żoliborz, Garwolin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia wchodzi w zakres działalności Wykonawcy oraz podmiot posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, a także w zakresie ochrony fizycznej; 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 2.2.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres wykonywanej działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, której wartość jest nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 230 000,00; na zadanie 2 - 1 300,00 zł, na zadanie 3 - 1 300,00 zł, na zadanie 4 - 1 300,00 zł, na zadanie 5 - 1 300,00 zł; na zadanie 6 - 1 300,00 zł; na zadanie nr 7 - 2 500,00 zł; 2.2.2. pracownicy Wykonawcy posiadają uprawnienia do realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia - w tym licencję pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (minimum do klauzuli ZASTRZEŻONE) dla osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań. 2.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 239 000,00 zł, w tym na zadanie 1 - 230 000,00; na zadanie 2 - 1 300,00 zł, na zadanie 3 - 1 300,00 zł, na zadanie 4 - 1 300,00 zł, na zadanie 5 - 1 300,00 zł; na zadanie 6 - 1 300,00 zł; na zadanie nr 7 - 2 500,00 zł. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli: 2.4.1. nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2.4.2. wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary. 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2.1 - 2.3 zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). 3.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenia: 1.2.1. zawierającego wykaz usług oraz zatrudnionych pracowników wraz z podaniem posiadanych uprawnień - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 1.2.2. o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 239 000,00 zł, w tym na zadanie 1 - 230 000,00; na zadanie 2 - 1 300,00 zł, na zadanie 3 - 1 300,00 zł, na zadanie 4 - 1 300,00 zł, na zadanie 5 - 1 300,00 zł; na zadanie 6 - 1 300,00 zł; na zadanie nr 7 - 2 500,00 zł; 2. Dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.2. koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie ochrony fizycznej; 2.3. stosownej licencji pracownika ochrony fizycznej dla pracowników przewidzianych do realizacji wszystkich zadań; 2.4. poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (minimum do klauzuli ZASTRZEŻONE) dla osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań. 2.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.5.1. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 3090, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek 1, pok nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie (kancelarii) Zamawiającego -Jednostka Wojskowa 3090, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna WKU Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona obiektu realizowana siłami dwóch pracowników ochrony na dobę, w następującym przedziale czasowym: od godziny 08.00 do godziny 08.00 dnia następnego. Pracownicy ochrony realizują następujące zadania:Fizyczna całodobowa ochrona obiektu, Nadzór nad ruchem interesantów (wystawianie przepustek, przyjmowanie depozytów). Wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę, określa Ustawa z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych wraz z późniejszymi zmianami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring WKU Mokotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 7 (siedmiu) minut w godzinach 22.00 do 06.00 dnia następnego i do 15 (piętnastu) minut w godzinach od 06.00 do 22.00 od otrzymania sygnału alarmowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring WKU Ochota.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 7 (siedmiu) minut w godzinach 22.00 do 06.00 dnia następnego i do 15 (piętnastu) minut w godzinach od 06.00 do 22.00 od otrzymania sygnału alarmowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitoring WKU Praga Północ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 7 (siedmiu) minut w godzinach 22.00 do 06.00 dnia następnego i do 15 (piętnastu) minut w godzinach od 06.00 do 22.00 od otrzymania sygnału alarmowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitoring WKU Praga Południe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 7 (siedmiu) minut w godzinach 22.00 do 06.00 dnia następnego i do 15 (piętnastu) minut w godzinach od 06.00 do 22.00 od otrzymania sygnału alarmowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monitoring WKU Żoliborz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 7 (siedmiu) minut w godzinach 22.00 do 06.00 dnia następnego i do 15 (piętnastu) minut w godzinach od 06.00 do 22.00 od otrzymania sygnału alarmowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Monitoring WKU Garwolin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do centrum monitorowania systemów alarmowych. 2. Monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie. 3. Podejmowanie interwencji przez cały czas, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę przy pomocy grup interwencyjnych na każdy sygnał alarmu pochodzący z lokalnego systemu alarmowego uzgodniony w karcie obiektu. 4. Przybycie i interwencja grup interwencyjnych nastąpi w maksymalnym czasie do 15 (piętnastu) minut od otrzymania sygnału alarmowego. 5. Patrolowanie przyległego terenu do obiektu przez radiowóz minimum 2 razy w ciągu pory nocnej tj. od godz. 22.00 do godz. 6.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.