Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Gdańsk: Wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I.
Numer ogłoszenia: 404444 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usunięcie z remontowanych pomieszczeń lepiku smołowego stanowiącego lepiszcze dla klepek parkietu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRYWATNA "TOMPOL" TOMASZ BLOMBERG
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRYWATNA "TOMPOL" TOMASZ BLOMBERG
- Firma Prywatna TOMPOL Tomasz Blomberg, ul. A. Volty 11, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24520,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30160,40
Oferta z najniższą ceną: 30160,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30160,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. poz. 113 Nr 759 ze zm.) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie wykonywania zamówienia podstawowego w części dotyczące wymiany posadzki, Wykonawca dokonując demontażu istniejących klepek podłogowych stwierdził, że w warstwach izolacyjnych podłogi zastosowano lepik asfaltowy stanowiący lepiszcze dla tych klepek. Z uwagi na fakt wydobywający się intensywny zapach chemiczny Wykonawca zlecił przeprowadzenia badań odkrytego materiału przez Wojewódzką Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (dalej WSSE) w Gdańsku. W wyniku badań stwierdzono, że występujący lepik smołowy należy do materiałów toksycznych, które nie powinny znajdować się w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi i wskazane jest jego usunięcie. Zgodnie z wytycznymi WSSE wskazane jest usunięcie warstw podłogowych emitujących substancje chemiczne (do płyty stropowej), intensywne wietrzenie tych pomieszczeń, aż do zaniku zapachu chemicznego, a następnie ułożenie nowych warstw podłogowych z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wykonawca przekazał Zamawiającemu Sprawozdanie z badań Nr 71/5231/11 wykonanych przez WSSE w Gdańsku. Należy stwierdzić, ze wykonanie w/w robót jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Ponadto wykonywanie zamówienia podstawowego (tj. położenie podłogi z paneli podłogowych laminowanych oraz ułożenie podłogi z wykładziny homogenicznej) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (tj. wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej wylewki betonowej wraz z częściowym usunięciem istniejącej podsypki piaskowej oraz wykonanie nowej wylewki betonowej pod warstwy podłogowe). Zamawiający zawarł umowę w sprawie wykonania zamówienia podstawowego dnia 28 września 2011 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania Nr DAZ-ZP272.81.2011, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. W umowie określono wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości 351.496,18 zł brutto. Wartość zamówienia dodatkowego została określona na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy na kwotę 30.160,40 zł brutto, co stanowi 8,58 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Kostomłotach Drugich, gmina Miedziana Góra
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Kładzenie nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.