Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Gdynia: CTM/BZ/ZZ/12/16.Dostawa licencji, subskrypcji i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 40463 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6665318, faks 058 6665304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctm.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CTM/BZ/ZZ/12/16.Dostawa licencji, subskrypcji i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, subskrypcji i oprogramowania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.W celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania infrastruktury sieciowej Zamawiającego oraz kompatybilności urządzeń ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych. Zamawiający zwiększa jedynie ilość już posiadanych licencji. 4.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektach umów stanowiących załączniki nr 2a i 2b do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - warunki płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 7. Zmiany i rozwiązanie umowy 1.Zmiany, uzupełnienia, odstąpienie i rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej. 2.ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od niniejszej umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy: a) WYKONAWCA stanie się niewypłacalny i zostanie złożony wniosek o upadłość WYKONAWCY, b) zostanie otwarta likwidacja lub nastąpi rozwiązanie WYKONAWCY, c) WYKONAWCA nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością lub będzie realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z umową, pomimo wcześniejszego wezwania ZAMAWIAJĄCEGO i bezskutecznego upływu odpowiedniego terminu wyznaczonego w takim wezwaniu na usunięcie niezgodności lub dokonanie poprawek, d) WYKONAWCA dopuści się zwłoki w realizacji umowy (przekroczenie terminu określonego w §4) przekraczającej 7 dni, e)w okresie gwarancji albo okresie 2 lat od wykonania przedmiotu umowy stwierdzona zostanie niezgodność przedmiotu umowy z SIWZ lub postanowieniami niniejszej umowy, a WYKONAWCA nie usunie niezgodności pomimo wcześniejszego wezwania ZAMAWIAJĄCEGO i bezskutecznego upływu odpowiedniego terminu wyznaczonego w takim wezwaniu; f) WYKONAWCA nie wykona nakazu opisanego w § 9 ust. 3 zdanie pierwsze. 3. Odstąpienie może nastąpić w terminie 6 miesięcy od wystąpienia powyższych okoliczności 4. WYKONAWCY przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku gdy opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia przekroczy 30 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY
CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A.
ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Punkt Podawczy (parter) w budynku OBR CTM w Gdyni przy ul. A. Dickmana 62 lub przesłać pocztą na adres wskazany wyżej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: licencje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: licencje 1.Microsoft Office Standard 2016 OLP NL PL - 19 szt. 2.Microsoft Visio Standard 2016 OLP NL PL - 5 szt. 3.Microsoft Windows Server Standard License/Software Assurance Pack OLP NL - 2 szt. 4.Microsoft Windows Server CAL License/Software Assurance Pack OLP NL User CAL - 10 szt. 5.Adobe Acrobat DC 2015 Pro PL - 1 szt. 6.Total Commander - 16 szt. 7.IrfanView - 17 szt. 8.Adobe Photoshop & Premiere Elements 14 PL - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Oprogramowanie do pozyskiwania, analizy i wizualizacji danych pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Oprogramowanie do pozyskiwania, analizy i wizualizacji danych pomiarowych 1.Origin Pro 2016 Node-Lock Win Kom - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środowisko do programowania mikrokontrolerów Cortex.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Środowisko do programowania mikrokontrolerów Cortex 1.USB KEY - MIKROC PRO FOR ARM Kompilator C PRO; Dongle License; ARM Cortex M3,ARM Cortex M4 - 1 szt. 2.MIKROPROG FOR STELLARIS Programator: mikrokontroler; USB; IDC10,JTAG; Il.diod:4 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie do pracy grupowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Oprogramowanie do pracy grupowej 1.IBM Lotus Domino Enterprise Client Access License Authorized User License + SW Subscription & Support 12 Months (D0B7HLL) - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 78.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Program do drukowania identyfikatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: Program do drukowania identyfikatorów 1.BadgeMaker Base - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Subskrypcje Atlassian.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: Subskrypcje Atlassian 1.Atlassian Confluence 10 Users przedłużenie subskrypcji SEN-3251807 2.Atlassian JIRA Software 10 Users przedłużenie subskrypcji SEN-3251806 3.Atlassian JIRA Software 100 Users przedłużenie subskrypcji SEN-681930 4.Atlassian FishEye 100 Users przedłużenie subskrypcji SEN-681946 5.Atlassian FishEye 5 Users przedłużenie subskrypcji SEN-3251809 6.Atlassian Crucible 100 Users przedłużenie subskrypcji SEN-681934 7.Atlassian Crucible 5 Users przedłużenie subskrypcji SEN-3251808.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Wznowienia subskrypcji/aktualizacje licencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7: Wznowienia subskrypcji/aktualizacje licencji 1.Sparx Systems Enterprise Architect Corporate Edition Floating License Maintenance Renewal 1 rok - 35 szt. 2.Jalopy Source Code Formatter Multi-User License Upgrade - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki płatności - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- Sukcesywna dostawa licencji na oprogramowanie Adobe Creative Cloud dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Tarnówka wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.