Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Łódź: dostawa podłóż bakteriologicznych
Numer ogłoszenia: 40465 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi , ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa podłóż bakteriologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych, niezbędnych do funkcjonowania laboratorium Pożywkarni Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z instrukcjami, certyfikatami jakości, kartami charakterystyki, dotyczącymi każdej serii produktu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00 - Gazy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 2. ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załą-czonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 3.uzupełnienie dokumentów oraz złożenie wyjaśnień dotyczących treści dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert na zasadach określonych w art. 26 ust.3 i 4ustawy P z p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, W przypadku złożenia przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia obowiązuje załącznik nr 3a, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wyko-nawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty na-leży dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Wodna 40
90-046 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Wodna 40 90-046 Łódź Oddział Zamówień Publicznych, p.17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - pożywki bakteriologiczne - granulaty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Wymagania do przedmiotu zamówienia 1) dołączenie do formularza asortymentowo - ilościowo - cenowego dla Pakietu A niżej wymienionych dokumentów dla oferowanych pożywek w pozycjach nr 10 i 18 a) certyfikatów kontroli jakości zawierających - parametry fizyko-chemiczne- ocenę działania pożywki i szczepy użyte do jej kontroli mikrobiologicznej (rodzaj kontroli, parametry, użyte szczepy zgodne z dokumentem technicznym ISO-TS 11133- dokładną wartość liczbową dla parametrów żyzności i selektywności,nie przedział b) instrukcję przygotowania c) kartę charakterystyki zgodną z Rozporządzeniem WE 1907/2006 Powyższe dokumenty muszą dotyczyć konkretnych serii produktów, będących w ofercie Wykonawcy. 2) zagwarantowanie dla każdej bazy pożywki i suplementów, tego samego producenta 3) zagwarantowanie dostawy fiolek suplementów w oznakowanych pudełkach, zawierających informacje, dotyczące nazwy suplementu, ilości fiolek, numeru katalogowego, numeru serii, daty ważności, sposobu przechowywania i przygotowania do suplementacji oraz sposobu suplementacji w celu otrzymania produktu gotowego. 4) zagwarantowanie terminów ważności w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego dla pożywek granulowanych - minimum 24 miesiące suplementów - minimum 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - pożywki bakteriologiczne - sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Wymagania do w/w przedmiotu zamówienia 1) dołączenie do formularza asortymentowo - ilościowo - cenowego dla Pakietu B niżej wymienionych dokumentów dla oferowanych pożywek w pozycjach nr 21 i 22: a) certyfikatów kontroli jakości zawierających : - parametry fizyko-chemiczne; - ocenę działania pożywki i szczepy użyte do jej kontroli mikrobiologicznej (rodzaj kontroli, parametry, użyte szczepy zgodne z dokumentem technicznym ISO/TS 11133); - dokładną wartość liczbową dla parametrów żyzności i selektywności- nie przedział b) instrukcję przygotowania c) kartę charakterystyki zgodną z Rozporządzeniem WE 1907/2006 Powyższe dokumenty muszą dotyczyć konkretnych serii produktów, będących w ofercie Wykonawcy. 2) zagwarantowanie dla każdej bazy pożywki i suplementów, tego samego producenta 3) zagwarantowanie dostawy fiolek suplementów w oznakowanych pudełkach, zawierających informacje, dotyczące nazwy suplementu, ilości fiolek, numeru katalogowego, numeru serii, daty ważności, sposobu przechowywania i przygotowania do suplementacji oraz sposobu suplementacji w celu otrzymania produktu gotowego. 4) zagwarantowanie terminów ważności w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego dla: a) pożywek suchych - minimum 24 miesiące b) suplementów - minimum 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C- pożywki bakteriologiczne - potwierdzające i składniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Wymagania do w/w przedmiotu zamówienia 1) dołączenie do formularza asortymentowo - ilościowo - cenowego dla Pakietu C niżej wymienionych dokumentów dla oferowanych pożywek w pozycjach nr 1 i 8: a) certyfikatów kontroli jakości oferowanych pożywek, zawierających : - parametry fizyko-chemiczne; - ocenę działania pożywki i szczepy użyte do jej kontroli mikrobiologicznej (rodzaj kontroli, parametry, użyte szczepy zgodne z dokumentem technicznym ISO/TS 11133); b) instrukcję przygotowania c) kartę charakterystyki zgodną z Rozporządzeniem WE 1907/2006. Powyższe dokumenty muszą dotyczyć konkretnych serii produktów, będących w ofercie Wykonawcy. 2) zagwarantowanie minimum 24 miesiące ważności pożywek suchych i składników w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D- pożywki bakteriologiczne - różnicujące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Wymagania do w/w przedmiotu zamówienia 1) dołączenie do formularza asortymentowo - ilościowo - cenowego dla Pakietu D niżej wymienionych dokumentów dla oferowanych pożywek w pozycjach nr 2 i 3: a) certyfikatów kontroli jakości oferowanych pożywek, zawierających : - parametry fizyko-chemiczne; - ocenę działania pożywki i szczepy użyte do jej kontroli mikrobiologicznej (rodzaj kontroli, parametry, użyte szczepy zgodne z dokumentem technicznym ISO/TS 11133); - dokładną wartość liczbową dla parametrów żyzności i selektywności- nie przedział b) instrukcję przygotowania c) kartę charakterystyki zgodną z Rozporządzeniem WE 1907/2006. Powyższe dokumenty muszą dotyczyć konkretnych serii produktów, będących w ofercie Wykonawcy. 2) zagwarantowanie minimum 24 miesiące ważności pożywek w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E- pożywki bakteriologiczne - gotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Wymagania do w/w przedmiotu zamówienia 1) dołączenie do formularza asortymentowo - ilościowo - cenowego dla Pakietu E niżej wymienionych dokumentów dla oferowanej pożywki w pozycji nr 1: a) certyfikatu kontroli jakości gotowej oferowanej pożywki (BP-RPF), zawierającego : - jej parametry fizyko-chemiczne; - ocenę działania pożywki i szczepy użyte do jej kontroli mikrobiologicznej (rodzaj kontroli, parametry, użyte szczepy zgodne z dokumentem technicznym ISO/TS 11133); - dokładną wartość liczbową dla parametrów żyzności i selektywności- nie przedział b) instrukcję przygotowania c) kartę charakterystyki zgodną z Rozporządzeniem WE 1907/2006. Powyższe dokumenty muszą dotyczyć konkretnej serii produktu, będącej w ofercie Wykonawcy. 2) zagwarantowanie terminów ważności w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego dla: a) suplementów BP-RPF - minimum 6 miesięcy b) płytek odciskowych typu RODAC - minimum 3 miesiące 3) zagwarantowanie dostawy płytek odciskowych typu RODAC, pakowanych w bistrach po 4-6 sztuk, 4) zagwarantowanie dla bazy pożywki i suplementów, tego samego producenta 5) zagwarantowanie dostawy fiolek/butelek/płytek w bistrach w oznakowanych pudełkach, zawierających informacje, dotyczące nazwy suplementu, ilości, numeru katalogowego, numeru serii, daty ważności, sposobu przechowywania i przygotowania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Dostawa gazów medycznych, technicznych z dzierżawą zbiornika i butli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
- Dostawy miotaczy pieprzu
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.