Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/13/2011
Numer ogłoszenia: 40468 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/13/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr P01B/00045400/1: obręb Mieścisko, gmina Mieścisko. Część II: Badanie Księgi Wieczystej Nr KN1S/00007760/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Słupcy obejmującej grunty położone w obrębie Łukom gm. Zagórów. Część III: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Wilkowice, gm. Lipno. Część IV: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Podrzecze, gmina Piaski. Część V: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 6046 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Część VI: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr PO1L/00007827/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie. Część VII: wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 25991 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Część VIII: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 25977 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Część IX: Wykonanie rozliczenia Księgi Wieczystej Nr PO1D/00020660/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w środzie Wlkp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument o którym mowa w punkcie 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, recepcja zamawiającego - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr P01B/00045400/1: obręb Mieścisko, gmina Mieścisko..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr P01B/00045400/1: obręb Mieścisko, gmina Mieścisko, oznaczonej w ewidencji gruntów nr 773 o pow. 1,80 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, które będą służyły do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy: - wyżej zapisanej nieruchomości, Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Karolina Glabus tel. 61/8560672..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badanie Księgi Wieczystej Nr KN1S/00007760/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Słupcy obejmującej grunty położone w obrębie Łukom gm. Zagórów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Badanie Księgi Wieczystej Nr KN1S/00007760/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Słupcy obejmującej grunty położone w obrębie Łukom gm. Zagórów oznaczonych jako działki 91 i 139 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. - Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Łukom, gmina Zagórów, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 43, 22, 24, 20, 111, 154, 160, 161, 35/3, 105, 29, 30, 165, 33, 34, 31, 32, 110, 164, 26, 25, 19, 17, 40, 16, 39, 15, 38, 27/1, 28/1, 27/2, 28/2, 166/5, 166/1, 27/3, 28/3, 153, 159, 158/2, 18, 21, 152, 36/17, 36/18, 158/1, 36/24, 36/23 i 36/16 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Słupcy dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ewa Matuszkiewicz tel. 63/2424121..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Wilkowice, gm. Lipno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenie numeru księgi wieczystej dla nieruchomości obejmującej działki: 502, 505, 512, 708/2, 836/2, 833/12, 833/8, 833/9, 833/10, 833/11, położone w obrębie Wilkowice, gmina Lipno, 2. Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla n/w działek oznaczonych numerami: 502, 505, 512, 708/2, 836/2, 833/12, 833/8, 833/9, 833/10, 833/11, położonych w obrębie Wilkowice, gmina Lipno, z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej ( również w trybie innych przepisów ) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeśli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. 3. Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmujące w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów i przed Skarbem Państwa, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 4. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów (z podaniem nr księgi wieczystej), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Teresa Ciszak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Podrzecze, gmina Piaski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenie numeru księgi wieczystej dla nieruchomości obejmującej działki: 4, 7, 9, 11, 14, 78, 83, 84, 85, 87, 106, 170/12, 172, 176, 178, 181, 183/6, 186, 189, 291, 226, 228, 230 i 234 położone w obrębie Podrzecze, gmina Piaski. 2. Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla n/w działek oznaczonych numerami: 4, 7, 9, 11, 14, 78, 83, 84, 85, 87, 106, 170/12, 172, 176, 178, 181, 183/6, 186, 189, 291, 226, 228, 230 i 234 położonych w obrębie Podrzecze, gmina Piaski, z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli ) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej (również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeśli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. 3. Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmujące w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów i przed Skarbem Państwa, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu. 4. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów (z podaniem nr księgi wieczystej), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Teresa Ciszak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 6046 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Nr 6046 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr PO1L/00007827/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Nr PO1L/00007827/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 25991 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Nr PO1E/00025991/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 25977 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Nr 25977 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie rozliczenia Księgi Wieczystej Nr PO1D/00020660/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w środzie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozliczenia Księgi Wieczystej o Nr PO1D/00020660/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., której jako właściciel wpisany jest Skarb Państwa. Do rozliczenia KW należy wykonać wyciąg z wykazu zmian gruntowych celem ujawnienia działek. Powierzchnia gruntów zapisanych w Księdze Wieczystej wynosi 112,3596 ha. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Łucja Kozłowska tel. 61/8853229..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.