eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówPełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.Rozwój transgranicznej infrastruktury i współpracy kulturalnej w Druskiennikach i Augustowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Augustów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozwój transgranicznej infrastruktury i współpracy kulturalnej w Druskiennikach i Augustowie
Numer ogłoszenia: 40470 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Augustowie , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozwój transgranicznej infrastruktury i współpracy kulturalnej w Druskiennikach i Augustowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru winien być zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami ), w tym zgodny z art. 25 i 26 ustawy i jest następujący (nadzór nad robotami o następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych): a/zapoznanie się z dokumentacją projektową, b/zapoznanie się z umową o roboty budowlane, terenem objętym inwestycją i jego uzbrojeniem, c/udział w przygotowaniu dokumentów do przekazania placu budowy i udział w przekazaniu placu budowy, d/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie, -kontroli jakości wykonywanych robót, -kontroli jakości wbudowanych elementów, stosowanych materiałów, -zgodności robót z prawem budowlanym, dokumentacją projektową, kosztorysami ofertowymi, umową o roboty budowlane, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami ochrony pożarowej, -współpraca z Wykonawcami dokumentacji projektowej w zakresie nadzoru autorskiego, -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej dotyczących nadzorowanej inwestycji z zasięgnięciem opinii Wykonawców dokumentacji projektowej, rzeczoznawców, obsługi geodezyjnej, geologicznej, -kontrolowanie dokonywania w Dzienniku budowy wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie do oceny właściwego wykonania robót, -potwierdzanie w Dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości obiektu (robót) do odbioru po sprawdzeniu kompletności i prawidłowości dokumentów powykonawczych (protokoły, sprawozdania, itp.), -sprawdzenie i podpisanie dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny) przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych, -kontrola ilości i wartości finansowych wykonanych robót przez sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń robót wg. obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych do odbiorów częściowych i końcowego, -udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze końcowym, -udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym, e/w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, robót wykraczających poza zakres określony w dokumentacji projektowej a koniecznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych prac łącznie z wykonaniem kosztorysu sprawdzającego, przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi, f/pełnienie nadzoru codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-montażowych polegających na wybudowaniu dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, telekomunikacyjnej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty albo reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona). 2. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie inwestycji z środków Gminy Miasto Augustów i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa. Inwestycja Rozwój transgraniczny infrastruktury i współpracy kulturalnej w Druskiennikach i Augustowie realizowana będzie na podstawie Porozumienia Partnerskiego zawartego pomiędzy Samorządem Druskiennik a Gmina Miasto Augustów w dniu 02.07.2010 r. i Umową o dofinansowanie Nr LT-PL/095/1VL-1388/26-20-361 zawqartą pomiedzy Ministerstwem Spraw Wewnętrznych Republiki Litewskiej i Samorządem Druiskiennik - Partnerem Wiodącym Projektu w dniu 18.08.2010 r...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.