eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LisięciceDOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA I BOBOLUSZKI W 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Lisięcice: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA I BOBOLUSZKI W 2010
Numer ogłoszenia: 404746 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie , Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, faks 077 4857594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-klisino.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA I BOBOLUSZKI W 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA I BOBOLUSZKI W 2010 W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą trzy filie: - DPS Branice (83 mieszkańców), - DPS Boboluszki (76), - DPS Radynia (72). W Klisinie zamieszkuje 126 mieszkańców. Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni i Boboluszkach. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem. Zamawianie towaru odbywa się dwa razy w tygodniu po wcześniejszej rozmowie telefonicznej (dostawa mleka - codziennie). Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233). Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. 2004.19.177), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy Zał. Nr 1 2. Zaświadczenia z urzędu skarbowego I Zaświadczenie z ZUS Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych Zał. Nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-klisino.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE LUB ZA POŚREDNICTWEM POCZTY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 08:45, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA 2010 ROK Część I RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Majonez (zaw. tłuszcz. 25%) kg 361 Kawa zbożowa kg 509 Herbata granulowana kg 233 Cukier kg 8 261 Cukier waniliowy kg 7 Proszek do pieczenia kg 8 Kakao ciemne kg 51 Budyń kg 53 Kisiel kg 44 Galaretka owocowa kg 40 Cynamon mielony kg 1 Drożdże kg 3 Mak kg 6 Miód pszczeli (lipowy) kg 37 Żelatyna kg 14 Czekolada nadziewana kg 34 Biszkopty kg 237 Kwasek cytrynowy kg 11 Soda oczyszczona kg 1 Ocet 10% l 220 Przyprawa Magi w płynie l 145 Sól kg 1 082 Majeranek kg 10 Musztarda kg 429 Ketchup łagodny kg 545 Ziele angielskie kg 6 Liście laurowe kg 4 Przyprawa (Vegeta, Delikat lub podobny)kg 40 Przyprawa do kurczaka kg 7 Przyprawa do ryb kg 5 Przyprawa do mięsa kg 29 Pieprz mielony kg 30 Makaron nitki kg 1 400 Makaron gruby (kolanka, muszelka) kg 650 Makaron gruby spaghetti kg 650 Cukier puder kg 23 Rodzynki kg 3 Makaron tortellini kg 28.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZUPY I SOSY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA 2010 ROK Część II ZUPY I SOSY Zupa - żur kg 48 Zupa - grzybowa kg 25 Zupa - grochowa kg 30 Zupa - barszcz biały kg 39 Zupa - ogonowa kg 28 Rosół warzywny kg 21 Sos pieczeniowy kg 109 Sos pieczarkowy kg 23 Sos grzybowy kg 10 Zupa - cebulowa kg 14 Zupa - barszcz czerwony kg 8 Zupa - kalafiorowa kg 16 Zupa - jarzynowa kg 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA 2010 ROK Część III PIECZYWO Chleb żytni kg 37 237 Baton kg 4 488 Rogal kg 469,5 Bułka zwykła kg 112 Bułka tarta kg 241.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.