Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Sierakowice: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych
w ramach realizacji projektu pt:
Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice
Numer ogłoszenia: 404776 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1: 1.1 Dostawa 60 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym. 1.2 Dostawa 78 szt. zestawów komputerowych dla Jednostek podległych. Zestawy komputerowe dla jednostek podległych gminie będące komputerami przenośnymi (notebookami) z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym. 1.3 Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby. Razem przeszkolonych zostanie 120 osób. Szkolenia przewidziano w 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera. W ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom 2. Część 2: Przyłączenie do publicznej sieci Internet na okres realizacji projektu wskazanych przez Zamawiającego 60 lokalizacji Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi oraz 12 jednostek podległych gminie biorących udział w projekcie. Minimalna przepływność dostarczonego łącza dla pojedynczego beneficjenta musi posiadać przepływność 2Mb/s (do użytkownika) / 512 kb/s (od użytkownika) w przypadku jednostek podległych oraz 1Mb/s (do użytkownika) / 256 kb/s (od użytkownika) w przypadku gospodarstw domowych, a wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, 256kb/s (do użytkownika). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczane materiały i urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 72.40.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych) w przypadku ubiegania się o część 1 Zamówienia oraz/ 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych) w przypadku ubiegania się o część 2 Zamówienia przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy ubiegający się o część 2 Zamówienia wykażą, ze posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm. w zw. przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, należycie wykonali lub wykonują dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: w przypadku ubiegania się o część 1 Zamówienia: - co najmniej jedno zamówienie na dostawę komputerów o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia), - co najmniej 1 zamówienia usługi szkoleniowej dla minimum 60 osób. w przypadku ubiegania się o część 2 Zamówienia: - co najmniej 3 usług obejmujących wykonanie instalacji i konfiguracji Internetu, - usługi dostępu do Internetu dla odbiorców indywidualnych przez okres co najmniej 12 miesięcy,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 złotych w przypadku ubiegania się o część 1 Zamówienia oraz na kwotę min. 30 000,00 złotych w przypadku ubiegania się o część 2 Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu oraz poświadczenia obejmującego wyłącznie dostawy i usługi, która jest niezbędna do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w par.6 ust.1 pkt 2;; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku ubiegania się część 1 Zamówienia do oferty należy dołączyć również dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipsierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-340 Sierakowice
ul. Lęborska 30
p.203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: 83-340 Sierakowice ul. Lęborska 30 p.102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1: 1.1 Dostawa 60 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym. 1.2 Dostawa 78 szt. zestawów komputerowych dla Jednostek podległych. Zestawy komputerowe dla jednostek podległych gminie będące komputerami przenośnymi (notebookami) z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym. 1.3 Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby. Razem przeszkolonych zostanie 120 osób. Szkolenia przewidziano w 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera. W ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sygnału internetowego do Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część 2: Przyłączenie do publicznej sieci Internet na okres realizacji projektu wskazanych przez Zamawiającego 60 lokalizacji Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi oraz 12 jednostek podległych gminie biorących udział w projekcie. Minimalna przepływność dostarczonego łącza dla pojedynczego beneficjenta musi posiadać przepływność 2Mb/s (do użytkownika) / 512 kb/s (od użytkownika) w przypadku jednostek podległych oraz 1Mb/s (do użytkownika) / 256 kb/s (od użytkownika) w przypadku gospodarstw domowych, a wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, 256kb/s (do użytkownika)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SIERAKOWICE
więcej: przetargi SIERAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.