To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Warszawa: Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Numer ogłoszenia: 40484 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498520 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych dla Użytkowników - z wykorzystaniem: - systemu Call Center - wraz z dedykowanym numerem telefonicznym, - systemu Live Chat - czat tekstowy, - systemu Wirtualny doradca - inteligentny system informatyczny zdolny do interakcji i rozmów z Użytkownikami w trybie 24/7/365, w zakresie funkcjonowania Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obejmujących w szczególności udzielanie odpowiedzi przez konsultantów Wykonawcy na pytania Użytkowników dotyczące obsługi i użytkowania Systemu CEIDG. oraz - budowa Bazy wiedzy informacyjnej (FAQ) dla Użytkowników, - budowa Bazy pomocy kontekstowej dla Użytkowników. Opis zamówienia: Dla wszystkich trzech ww. systemów wspólnym elementem będzie semantyczna baza wiedzy - dostępna zarówno dla operatorów i Użytkowników. Operator Call Center korzysta z bazy w celu udzielenia informacji Użytkownikowi i jednocześnie ma możliwość zaprezentowania mu wybranych treści (skrypt, FAQ). Podobnie operator Live Chata korzysta z bazy na tych samych zasadach co operator Call Center,z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do systemu Wirtualnego doradcy wraz z wyświetleniem wybranych treści (skrypt, FAQ). Wirtualny doradca wykorzystuje bazę semantyczną na tych samych zasadach co operator Call Center w sposób automatyczny, z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do operatora Call Center lub operatora Live Chata. Wykonawca w ramach integracji systemów Call Center, Live Chat i Wirtualny doradca, w ramach jednej platformy, stworzy 3 stopniowy, hierarchiczny system obsługi, tj.: - pierwsza linia - system Wirtualnego doradcy, który jest w stanie odpowiedzieć poprawnie na najczęściej zadawane przez Użytkowników pytania, - druga linia - operatorzy Live Chat, operator odpowiada na bardziej szczegółowe pytania klientów, na które nie jest w stanie odpowiedzieć Wirtualny doradca, - trzecia linia, działająca równolegle z pierwszą i drugą - operatorzy Call Center. Linia telefoniczna, dla wszystkich Użytkowników. Na cele obsługi procesów Zamawiającego Wykonawca zbuduje dedykowany zespół składający się minimum z pięciu konsultantów Wykonawcy, w tym 1 konsultant z wykształceniem wyższym pełniący równocześnie rolę kierowniczą dla całego zespołu oraz 1 konsultant z biegłą znajomością języka angielskiego umożliwiającą obsługę połączeń telefonicznych oraz połączeń w zakresie czata tekstowego. Osoby wykonujące prace w ramach zespołu nie będą angażowane do obsługi jakichkolwiek innych zadań w godzinach pracy wyznaczonych przez Zamawiającego (...). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 3 do projektu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 2007- 2013, osi priorytetowej VII Społeczeństwo informacyjne- Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InteliWISE S.A., ul. Ursynowska 72, 02-605 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 494000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 379686,00
Oferta z najniższą ceną: 169740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 379686,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.