Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Łódź:
W-5 ZP/23/2011 - dostawa:
Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących;
Nośniki do przechowywania
dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Numer ogłoszenia: 404898 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
W-5 ZP/23/2011 - dostawa:
Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących;
Nośniki do przechowywania
dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących;
Nośniki do przechowywania
dla:
Część I - Instytutu Podstaw Chemii Żywności
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Część II - Instytutu Biochemii Technicznej
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Część III - Instytutu Chemicznej Technologii Żywności
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Pakiet Nr 3 - Nośniki do przechowywania
Część IV - Instytutu Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Pakiet Nr 3 - Nośniki do przechowywania
Część V - Dziekanat
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Pakiet Nr 3 - Nośniki do przechowywania
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2280,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2668,95
Oferta z najniższą ceną: 2668,95 / Oferta z najwyższą ceną: 2766,23
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3795,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4487,17
Oferta z najniższą ceną: 4487,17 / Oferta z najwyższą ceną: 4689,93
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3471,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4348,93
Oferta z najniższą ceną: 4348,93 / Oferta z najwyższą ceną: 4835,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11183,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14137,21
Oferta z najniższą ceną: 14137,21 / Oferta z najwyższą ceną: 14938,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2674,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3289,55
Oferta z najniższą ceną: 3289,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3377,14
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28651,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31300,64
Oferta z najniższą ceną: 31300,64 / Oferta z najwyższą ceną: 32749,59
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49,20
Oferta z najniższą ceną: 49,20 / Oferta z najwyższą ceną: 63,47
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8087,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10206,39
Oferta z najniższą ceną: 10206,39 / Oferta z najwyższą ceną: 10372,29
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22097,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30299,53
Oferta z najniższą ceną: 30299,53 / Oferta z najwyższą ceną: 31774,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- Gross Wazia S.J., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174,07
Oferta z najniższą ceną: 174,07 / Oferta z najwyższą ceną: 212,79
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4092,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5393,46
Oferta z najniższą ceną: 5393,46 / Oferta z najwyższą ceną: 5689,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9405,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11372,71
Oferta z najniższą ceną: 11372,71 / Oferta z najwyższą ceną: 11888,95
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Z. Gaworski, D. Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181,43
Oferta z najniższą ceną: 181,43 / Oferta z najwyższą ceną: 187,19
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy artykułów, o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia. Na potencjalnym rynku dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych/ wkładów barwiących/ głowic barwiących do maszyn/ nośników do przechowywania - istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność. Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi transportu drogowego towarów na terenie Polski
- Dostawa elementów umundurowania leśnika z munduru wyjściowego i munduru codziennego.
- Na zawarcie umów ramowych na wykonanie robót budowlanych, w podziale na 3 części
- Sukcesywna dostawa tiosiarczanu sodu, siarczanu miedzi
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- Doposażenie jednostek OSP w Łodzi w motopompy.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.